System politycznej korupcji i nepotyzmu

Data: 2012-08-12 19:51:18
Autor: pluton
System politycznej korupcji i nepotyzmu
I to jest problem. Jedynym sposobem, by go rozwiązać, jest wprowadzenie
obowiązkowych, obiektywnych i rzetelnych procedur konkursowych.

Jedyny sposobem jest likwidacja koryt. Dopóki są koryta,
dopoty swinie znajda do nich droge.

Czy jest jakaś szansa na wcześniejsze wybory? Wydaje się, że w tej
chwili to jedyna możliwość, aby zapobiec narastaniu rozmaitych patologii
w życiu publicznym.

Mamy wybrac nowe swinie do starych koryt ?

Nullification

Data: 2012-08-13 13:09:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-12 19:51, pluton pisze:
[...]

Czyli... co? Co konkretnie proponujesz?

Data: 2012-08-17 20:09:04
Autor: pluton
System politycznej korupcji i nepotyzmu
> Jedyny sposobem jest likwidacja koryt. Dopóki są koryta,
> dopoty swinie znajda do nich droge.

Czyli... co? Co konkretnie proponujesz?

Czytac nie nauczyli ? Proponuje likwidacje koryt.

Nullification

Data: 2012-08-17 20:51:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 20:09, pluton pisze:
[...]

Zbyt ogólnikowe. Podaj choć jeden pomysł na likwidację tych koryt.

Data: 2012-08-17 21:11:24
Autor: pluton
System politycznej korupcji i nepotyzmu
Zbyt ogólnikowe. Podaj choć jeden pomysł na likwidację tych koryt.

Natychmiast wstrzymac placenie podatkow.

Nullification

Data: 2012-08-18 08:25:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-17 21:11, pluton pisze:
Zbyt ogólnikowe. Podaj choć jeden pomysł na likwidację tych koryt.
Natychmiast wstrzymac placenie podatkow.

Ale tym uderzysz także w obywateli, a rząd i tak "sam się wyżywi". Więc wymagane jest działanie bardziej selektywne.

Data: 2012-08-18 18:36:44
Autor: pluton
System politycznej korupcji i nepotyzmu
> Natychmiast wstrzymac placenie podatkow.

Ale tym uderzysz także w obywateli, a rząd i tak "sam się wyżywi". Więc
wymagane jest działanie bardziej selektywne.

To ty zyjesz z moich podatkow ? Jak rzadowi odeteimy kase, to sie nie
wyzywi.

Nullification

Data: 2012-08-18 22:35:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-18 18:36, pluton pisze:
[...]

Ja nie, nawet nigdy nie wykorzystałem przysługujących mi ulg podatkowych. Raczej niemożliwe do wykonania.

System politycznej korupcji i nepotyzmu