Data: 2009-11-05 11:36:27 | |
Autor: KuFeL | |
System sprzedaży i utrzymania abonent a Orange | |
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
To już wykracza poza ogólnie pojęte normy Firma ma 5 kart SIM Orange i z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo zmoj opiekun z orange powiedzial mi to wynika z faktu ze jest wiele firm zewnetrznych swiadczacych uslugi dla Orange i kazda z nich walczy o klienta. Do mnie tez wydzwaniaja ale zawsze ucinam ze mam opiekuna bezposrednio z Orange i pozamiatane. Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / http://kufel.bloog.pl http://www.zachody.pl / skype:kufel78 |
|
Data: 2009-11-05 03:20:23 | |
Autor: keston | |
System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange | |
Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę. Przy nowych
aktywacjach czy przedłużeniach telefony i oferty wyglądają znacznie lepiej niż w salonie. Trzeba jedynie posiedzieć trochę i dobrać coś pod swoje potrzeby. |
|
Data: 2009-11-05 14:00:11 | |
Autor: zly | |
System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange | |
Dnia Thu, 5 Nov 2009 03:20:23 -0800 (PST), keston@gazeta.pl napisał(a):
Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę. Na przykład mają Omnie hd o 500zł drożej niż Play w niższym abonamencie :) -- marcin |
|