Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange

System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange

Data: 2009-11-04 22:54:10
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
To już wykracza poza ogólnie pojęte normy Firma ma 5 kart SIM Orange i  z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo z
numerów nie wyświetlających się, a ostatnio nawet wyświetlają się.
Ci co się wyświetlają, każdy przedstawia się jako "opiekun klienta
biznesowego", raz jest z Jastrzębia, raz z Gdańska, raz z Wrocławia...
ostatnio nawet z salonów i od partnerów dzwonią i zachęcają dopodpisywania
anexów.

Ci co się nie wyświetlają są monotematyczni, oferują tylko jeden produkt, a
to internet mobile, a to dodatkową aktywację (nie da się zamówić
przedłużenia umowy), a to akcesoria...
zdarzyło się, że oferują tylko pakiet 500 SMS

O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.


--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

Data: 2009-11-04 23:52:38
Autor: joker77
System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Witam,

Też to zauważyłem raz na dwa tygodnie ktoś dzwoni czy przypadkiem
nie potrzebuje nowej aktywacji (telefon albo internet albo obie te
rzeczy).

Oczywiście dzwonią pomimo tego że zastrzegłem w umowie, że nie życzę
sobie ofert marketingowych (później jeszcze sprawdzałem dzwoniąc do
BOK)
ale to widzę nic nie daje.

Dwa lata temu wymieniałem aparat, na stronce orange-online piszę że
zostało
jeszcze ponad 60dni, a tu już mnie atakują i przedstawiają niezbyt
zachęcającą ofertę, po spytaniu o wersję z wymianą aparatu okazało
się, że
orange ma najgorszą ofertę tel. z WM, nawet zacząłem się zastanawiać
nad
iphone ale oczywiście nie jest dostępny i chyba wybiore htc hero o ile
będzie.

pozdrawiam

Data: 2009-11-05 11:36:27
Autor: KuFeL
System sprzedaży i utrzymania abonent a Orange
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
To już wykracza poza ogólnie pojęte normy Firma ma 5 kart SIM Orange i  z Orange telefonują 1-2 razy tygodniowo z
numerów nie wyświetlających się, a ostatnio nawet wyświetlają się.
Ci co się wyświetlają, każdy przedstawia się jako "opiekun klienta
biznesowego", raz jest z Jastrzębia, raz z Gdańska, raz z Wrocławia...
ostatnio nawet z salonów i od partnerów dzwonią i zachęcają dopodpisywania
anexów.

Ci co się nie wyświetlają są monotematyczni, oferują tylko jeden produkt, a
to internet mobile, a to dodatkową aktywację (nie da się zamówić
przedłużenia umowy), a to akcesoria...
zdarzyło się, że oferują tylko pakiet 500 SMS

O dziwo firma ma też 2 karty SIM Era - i częstotliwośc telefonowania z
produktami i usługami to średnio 1-2 razy na kwartał.


moj opiekun z orange powiedzial mi to wynika z faktu ze jest wiele firm zewnetrznych swiadczacych uslugi dla Orange i kazda z nich walczy o klienta. Do mnie tez wydzwaniaja ale zawsze ucinam ze mam opiekuna bezposrednio z Orange i pozamiatane.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-11-05 03:20:23
Autor: keston
System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę. Przy nowych
aktywacjach czy przedłużeniach telefony i oferty wyglądają znacznie
lepiej niż w salonie. Trzeba jedynie posiedzieć trochę i dobrać coś
pod swoje potrzeby.

Data: 2009-11-05 14:00:11
Autor: zly
System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Dnia Thu, 5 Nov 2009 03:20:23 -0800 (PST), keston@gazeta.pl napisał(a):

Nie mają takiej złej oferty jak się wejdzie na stronę.

Na przykład  mają Omnie hd o 500zł drożej niż Play w niższym abonamencie :)


--
marcin

System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona