System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange

Data: 2009-11-04 23:52:38
Autor: joker77
System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange
Witam,

Też to zauważyłem raz na dwa tygodnie ktoś dzwoni czy przypadkiem
nie potrzebuje nowej aktywacji (telefon albo internet albo obie te
rzeczy).

Oczywiście dzwonią pomimo tego że zastrzegłem w umowie, że nie życzę
sobie ofert marketingowych (później jeszcze sprawdzałem dzwoniąc do
BOK)
ale to widzę nic nie daje.

Dwa lata temu wymieniałem aparat, na stronce orange-online piszę że
zostało
jeszcze ponad 60dni, a tu już mnie atakują i przedstawiają niezbyt
zachęcającą ofertę, po spytaniu o wersję z wymianą aparatu okazało
się, że
orange ma najgorszą ofertę tel. z WM, nawet zacząłem się zastanawiać
nad
iphone ale oczywiście nie jest dostępny i chyba wybiore htc hero o ile
będzie.

pozdrawiam

System sprzedaży i utrzymania abonenta Orange