System zaorał Polskę równo

Data: 2011-05-20 21:29:43
Autor: boukun
System zaorał Polskę równo
Zawalony budynek dawnego zakładu "Silena"
We wtorek w Świebodzicach zawalił się stary trzykondygnacyjny budynek po byłych zakładach włókienniczych "Silena".
http://wiadomosci.wp.pl/gid,9886481,title,Zawalony-budynek-dawnego-zakladu-Silena,galeria.html

I o take Polske walczyliście, wszystko zaorane, zrujnowane i zawala się ludzom bezdomnym na głowę.

Cały majątek narodowy wielodziesiątkowego pokolenia Polaków rozkradziony, wyprzedany i poszedł w ruinę i zrobili z Polaków niewolników systemu w blaszanych łagrach pracy...

boukun

Data: 2011-05-20 21:25:08
Autor: pluton
System zaorał Polskę równo
Zawalony budynek dawnego zakładu "Silena"
We wtorek w Świebodzicach zawalił się stary trzykondygnacyjny budynek po
byłych
zakładach włókienniczych "Silena".

To dlaczegu glupi fiucie nie wyremontowales tego budynku ,
tylko pozwoliles, zeby sie zawalil ?

Nullification

Data: 2011-05-20 21:36:14
Autor: boukun
System zaorał Polskę równo

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir6fjm$pnu$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

A dlaczego ty jesteś taki pojebany? Chciałbyś, żeby jednostki walczyły z Państwem, z systemem, z mafią rządzącą?

boukun

Data: 2011-05-20 21:45:01
Autor: pluton
System zaorał Polskę równo
> [...]
> tylko pozwoliles, zeby sie zawalil ?

A dlaczego ty jesteś taki pojebany? Chciałbyś, żeby jednostki walczyły z

To co nam tu dupe zawracasz ? Idz chlac piwo i brac zasilki.

Nullification

Data: 2011-05-21 02:31:33
Autor: boukun
System zaorał Polskę równo

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir6gov$5a$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Państwem, z systemem, z mafią rządzącą?

To co nam tu dupe zawracasz ? Idz chlac piwo i brac zasilki.

A ty tu kto? Następny pojeb z POPiSu? Wyborca reżimu POPiS rujnujący mój kraj...

boukun

Data: 2011-05-20 21:32:12
Autor: Marek Czaplicki
System zaorał Polskę równo
boukun pisze w wiadomości ir6g17$fca$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 maj 2011 21:29:

[...]

Przecież żeby coś wyrosło trzeba najpierw zaorać. Każdy rolnik to wie. :-D

Data: 2011-05-20 21:38:08
Autor: boukun
System zaorał Polskę równo

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir6fjt$pdv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, tak, a szczególnie Geremek to wiedział w 1981 roku i że przejmie to za bezcen nowa, odrodzona populacja Żydów...

A teraz won, do ich blaszanego łagru TESCO przy kasie...

boukun

Data: 2011-05-20 21:42:59
Autor: Marek Czaplicki
System zaorał Polskę równo
boukun pisze w wiadomości ir6ggv$i2h$1@mx1.internetia.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 maj 2011 21:38:

[...]

Kształciłem się w kierunkach technicznych. Zawsze mogę znaleźć odpowiedni papier do jakiejś roboty. Skoro dla Ciebie szczytem marzeń jest kasa w jakimś markecie to pozdrawiam. :-D

Data: 2011-05-20 21:46:26
Autor: u2
System zaorał Polskę równo
[...]

Tesco buduja w Suwalkach, zapraszam :)

Data: 2011-05-20 21:48:38
Autor: u2
System zaorał Polskę równo
W dniu 2011-05-20 21:46, u2 pisze:
[...]

Jest pewien problem,eksmituja dziadka aby poszerzyc dojazd do tesco. Sek
w tym, ze dziadka powiadomili o eksmisji na 5 dni przed eksmisja :)

Data: 2011-05-21 02:33:01
Autor: boukun
System zaorał Polskę równo

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir6g84$rh8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Papierem sobie możesz dupę podetrzeć... Takich wykształconych miliony podciera starcom dupy na zachodzie, bo w Polsce by byli jeszcze gorszymi niewolnikami systemu...

boukun

Data: 2011-05-20 22:45:18
Autor: jadrys
System zaorał Polskę równo
W dniu 2011-05-20 21:29, boukun pisze:
[...]

No niestety, a tłumy co na to? - Tłumy się ekscytują i wykłócają co lepsze - cholera czy dżuma, PiS czy PO..

Data: 2011-05-21 12:42:57
Autor: .
System zaorał Polskę równo
Dnia Fri, 20 May 2011 22:45:18 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

SLD, a właściwie lewica. Tylko ta formacja daje gwarancję normalności!

Dominik

Data: 2011-05-21 17:50:45
Autor: jadrys
System zaorał Polskę równo
W dniu 2011-05-21 12:42, . pisze:

No niestety, a tłumy co na to? - Tłumy się ekscytują i wykłócają co
lepsze - cholera czy dĹźuma, PiS czy PO..
SLD, a właściwie lewica. Tylko ta formacja daje gwarancję normalności!

Dominik

A daj spokĂłj, - oni jeszcze gorsi od tamtych.  A prawdziwej lewicy w kraju nie ma.

Data: 2011-05-22 03:29:16
Autor: cirrus
System zaorał Polskę równo
Użytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisał w wiadomości news:1fe2mwkn0xlxz.yc4fdfwa61e6$.dlg40tude.net...
[...]

SLD, a właściwie lewica to syfilis.

--
stevep

Data: 2011-05-20 22:49:06
Autor: raff
System zaorał Polskę równo

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ir6g17$fca$1mx1.internetia.pl...
Zawalony budynek dawnego zakładu "Silena"
We wtorek w Świebodzicach zawalił się stary trzykondygnacyjny budynek po byłych zakładach włókienniczych "Silena".

Co to w ogole kurwa za nazwa jest ? Silena ?

Dobrze, ze to wyburzyli.

R.

System zaorał Polskę równo