System zaorał Polskę równo

Data: 2011-05-20 21:25:08
Autor: pluton
System zaorał Polskę równo
Zawalony budynek dawnego zakładu "Silena"
We wtorek w Świebodzicach zawalił się stary trzykondygnacyjny budynek po
byłych
zakładach włókienniczych "Silena".

To dlaczegu glupi fiucie nie wyremontowales tego budynku ,
tylko pozwoliles, zeby sie zawalil ?

Nullification

Data: 2011-05-20 21:36:14
Autor: boukun
System zaorał Polskę równo

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir6fjm$pnu$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

A dlaczego ty jesteś taki pojebany? Chciałbyś, żeby jednostki walczyły z Państwem, z systemem, z mafią rządzącą?

boukun

Data: 2011-05-20 21:45:01
Autor: pluton
System zaorał Polskę równo
> [...]
> tylko pozwoliles, zeby sie zawalil ?

A dlaczego ty jesteś taki pojebany? Chciałbyś, żeby jednostki walczyły z

To co nam tu dupe zawracasz ? Idz chlac piwo i brac zasilki.

Nullification

Data: 2011-05-21 02:31:33
Autor: boukun
System zaorał Polskę równo

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ir6gov$5a$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Państwem, z systemem, z mafią rządzącą?

To co nam tu dupe zawracasz ? Idz chlac piwo i brac zasilki.

A ty tu kto? Następny pojeb z POPiSu? Wyborca reżimu POPiS rujnujący mój kraj...

boukun

System zaorał Polskę równo