Systemy informacji prawnej typu LEX

Data: 2009-08-31 16:33:16
Autor: EMPI
Systemy informacji prawnej typu LEX
Hej !

Przeglądałem archiwum i o dziwo nigdy nie rozmawialiście o systemach
informacji prawnej (Lex, Legalis itp.)
Niestety firmy oferujące takie systemy nie podają na swoich stronach cen
i ciężko dokonać porównania co się bardziej opłaca. Może ktoś z Was
robił ostatnio tego typu rozeznanie i podzieli się wnioskami ?
Na razie w firmie gdzie pracuję korzysta się z Lexa Gamma (Wolters
Kluwer wersja sieciowa (płytka przychodzi na DVD) ale tylko jedna
licencja więc trochę za mało). Niestety dokupienie kolejnych licencji
okazało się niespodziewanie drogie (ok 70% ceny bazowej) i zastanawiam
się czy nie ma jakiś tańszych rozwiązań przy porównywalnym poziomie
merytorycznym ?

Marek

Data: 2009-09-01 20:41:10
Autor: EMPI
Systemy informacji prawnej typu LEX
Przeglądałem archiwum i o dziwo nigdy nie rozmawialiście o systemach

hmmm... czyżby wszyscy korzystali wyłącznie z papierowych wydań
Dziennika Ustaw ?

EMPI

Data: 2009-09-01 23:09:42
Autor: .B:artek.
Systemy informacji prawnej typu LEX
EMPI wyskrobał(a):
[...]

Korzystałem z Lexa, Legalisa, SIP Kwantum. Lex bije na głowę pozostałe pod względem funkcjonalności. Ma również sporo "własnych", nigdzie nie publikowanych orzeczeń sądów, a także bardzo wiele, więcej niż inne programy tez z piśmiennictwa czy nawet całych komentarzy i glos. SIP Kwantum też ma niektóre "swoje" orzeczenia sądowe i urzędowe. Pod względem prezentowanych aktów prawnych w zasadzie wszystkie programy oferują to samo.

--
..B:artek.

Data: 2009-09-01 14:17:09
Autor: BK
Systemy informacji prawnej typu LEX
On 1 Wrz, 23:09, ".B:artek." <ma...@nie.ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
EMPI wyskrobał(a):

> [...]

niektóre "swoje" orzeczenia sądowe i urzędowe. Pod względem prezentowanych
aktów prawnych w zasadzie wszystkie programy oferują to samo.

Aye Lex jest najlepszy. Obecnie korzystam z Legalisa [taki system mi
sie dostal;/] i szczerze mowiac nie moge go polecic. Gorsza obsluga,
mniej zawartosci, slabe wyszukiwanie.

Jedyna zaleta Legalisa - komentarze Becka.

Najlepiej jak sie ma mozliwosci w firmie to miec i Lexa, i Legalisa, i
Polonice ;)

Data: 2009-09-02 06:50:10
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 01 Sep 2009 14:17:09 -0700, BK napisał(a):

Korzystałem z Lexa, Legalisa, SIP Kwantum. Lex bije na głowę pozostałe
pod względem funkcjonalności.

(...)

Aye Lex jest najlepszy.

Pewnie korzystacie z normalnych, "stacjonarnych" wersji Leksa, która jak sądzę -- i mam nadzieję -- nie została poddana zmianom, jakie niedawno została poddana wersja online. Niestety, WK produkt, który był siermiężny, ale działał przyzwoicie ulepszył i unowocześnił -- to chyba jakiś Ajaks itd. -- teraz jest tra-gi-
czny. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-02 01:12:03
Autor: BK
On Sep 2, 8:50 am, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]

Niestety, WK produkt, który był siermiężny, ale działał przyzwoicie
ulepszył i unowocześnił -- to chyba jakiś Ajaks itd. -- teraz jest tra-gi-

Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<=
A z on-line nigdy nie korzystalem. Z "grubego" lexa tez juz od
jakiegos czasu nie [wiec nie wiem czy sie zmienil] - mam nadzieje, ze
nie bo bede chcial kiedys do niego wrocic. Poki co od kilku miesiecy
morduje sie z Legalisem.

Data: 2009-09-19 10:10:06
Autor: makos
[...]

a czemu "mordujesz " się z legalisem ? możesz dać opinię na temat tego
programu?
No i w kwestii informacji - ma być nowa wersja od 1 października !!!

Data: 2009-09-02 07:54:58
Autor: WAM
On Mon, 31 Aug 2009 16:33:16 +0200, EMPI <empi@pro.onet.pl> wrote:

[...]
http://lex.com.pl/cenniki/cennik_lex_2009.pdf
http://www.sip.kwantum.gda.pl/index.php?akcja=cennik

WAM
--
tani wypoczynek dla studentów:
www.nadmorze.pl

Data: 2009-09-02 09:13:31
Autor: piotrek

Użytkownik "EMPI" <empi@pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7gn3n$4kk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

powiedz handlowcowi, że albo obniży Ci cenę na dodatkowe stanowisko, albo zrezygnujesz w ogóle  z LEX'a i przejdziesz do konkurencji - to działa;-)

Systemy informacji prawnej typu LEX