Sytuacja EURUSD

Data: 2009-06-10 09:38:08
Autor: macieks
Sytuacja EURUSD
Witam kolegów

Na wstępie zaznaczam, że nie znam się (nie gram) na walutach i
foreksie  :)
Ale grając na kontraktach, wiem o korelacji między indeksami i kursami
walut.

Czy z takiego układu (stan na teraz 10.06.09, interwał 4H)

http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8Or9tKupraE

może wyjść figura zwana: głowa z ramionami.
Analiza techniczna ma chyba podobne zastosowanie jak na akcjach,
futures i innych.

Nastawienie mam S-kowe, więc moje rozumowanie może nie być
obiektywne :)

pzdr

Data: 2009-06-10 20:13:29
Autor: kigam
Sytuacja EURUSD

Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Odbili się od jednej lini trendu, połamali drugą, mogą i dojść do trzeciej,
czemu nie?

Pzdr

Data: 2009-06-11 13:19:26
Autor: arek_w
Sytuacja EURUSD
[...]

A może kończymy odwróconą głowę z ramionami ?, na rsi lepiej to widać.
Mam nastawienie eLkowe :)), więc ..
Pozdrawiam

Sytuacja EURUSD