Sytuacja Polski: u siebie i w Europie

Data: 2009-06-29 10:48:43
Autor: mgr.bronislaw
Sytuacja Polski: u siebie i w Europie
Pozwolę sobie na polityczne sformułowanie wielkiej pochwały dla sytuacji wewnętrznej i międzynarodowej Polski, szczególnie w Unii Europejskiej. Jestem naprawdę dumny z tego, że jestem Europejczykiem-Polakiem i jestem dumny z Polski należącej do Wielkiej Wspólnoty Wolnych i Demokratycznych Krajów Związkowych Zjednoczonej Europy.

Nazywam się Bronisław Lepicki. Dostałem imię po Wielkim i Wybitnym Polaku, Panu Profesorze Bronisławie Geremku, jednej z najwybitniejszych postaci w całej historii (oraz prehistorii!) Polski. 2 lata temu skończyłem studia: marketing i zarządzanie, specjalizacja: marketing i zarządzanie w ochronie środowiska naturalnego w społeczeństwie tolerancyjnym i wielokulturowym.

Pracuję w prężnie rozwijającej się agencji reklamowej, gdzie z dumą pełnię ważną funkcją asystenta zastępcy vice-dozorcy magazynu poligraficznego. Z pensją 2800 zł na rękę! +roczna premia w wysokości 1000 zł brutto, czuję że osiągnąłem finasową stabilizację. Razem z moją cywilną partnerką mamy kredyt na 85 lat, który ochoczo spłacamy a dzięki temu mieszkanie 42 m2 (budynek nowy z 1995 roku) traktujemy prawie jak własne. Regularnie chodzimy do teatru na postępowe i antynarodowe przedstawienia oraz do kina na antyfaszystowskie filmy. Bierzemy udział w marszach równości i tolerancji, płacimy regularnie dobrowolne składki na Towarzystwo Żydowskie i na Żydowski Instytut Historyczny. Popieramy Izrael i uważamy, że Polska powinna jak najszybciej wypłacić temu państwu odszkodowanie (około 300 mld dolarów) za całe zło jakie Polacy, głównie żołnierze AK, Sybiracy oraz obywatele II Rzeczpospolitej, wyrządzili Żydom.

Mam wykupione 2 prenumeraty Gazety Wyborczej: dla mnie i dla mojej cywilnej partnerki, telewizję mamy tak zaprogramowaną, że odbiera wyłącznie kanały należące do TVN. Zawsze głosuję na Platformę Obywatelską.

Moje autorytety moralne, etyczne i intelektualne to: Lech Wałęsa, Wojciech Jaruzelski, Aleksander Kwaśniewski, Adam Michnik, Szewach Wajs, Adam Rotfeld, Bronisław Geremek, Marek Borowski, Jacek Żakowski.

Nienawidzę Pisu, radia maryja (celowo małą literą), wszystkiego co narodowe, faszystowskie i antyeuropejskie. Najbardziej zaś nienawidzę antysemitów i gdyby to ode mnie zależało chętnie bym ich kazał pozabijać. Walczę też o prawa dzieci i sprzeciwiam się pedofilii, terroryzmowi arabskiemu oraz wolności gospodarczej. Jestem za jak najwyższymi podatkami i wspieraniem grup upośledzonych, np. samotnych kobiet z dziećmi, narkomanów, imigrantów, zwłaszcza tych o afro-amerykańskim (wspaniałym i doniosłym!) kolorze skóry.

Przeprowadziłem się z miejscowości Małe Wojtki pod Płockiem do Warszawy i czuję się jak najprawdziwsza elita, jak najprawdziwszy Europejczyk.

Takich jak ja są miliony w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi. Dzięki takim jak ja Platforma Obywatelska i (a wcześniej SLD i Unia Wolności - Partia Demokratyczna) wygrywa wybory. Dzięki takim jak ja, w Polsce jest tak wspaniale, jak jest. Jestem dumny z siebie i z Polski.

mgr. Bronisław Lepicki

Data: 2009-06-29 22:23:12
Autor: awe
Sytuacja Polski: u siebie i w Europie

[...]