Sytuacja rowerowa w Krakowie?

Data: 2010-11-14 03:07:05
Autor: amrac
Sytuacja rowerowa w Krakowie?
W dniu 14.11.2010 00:27, Jan Kowalski pisze:
Karola Bunscha

Niezłe zadupie:P A tak serio: polecam rower. Ulice? Z dworca na zachód czyli nie pod pocztę główną bo tu są separatory i wydzielone torowisko więc nie przeciśniesz się przez korek, tylko do Basztową, Podwale, Zwierzyniecka /Straszewskiego pod wawel i kawałek wałem wiślanym do mostu zwierzynieckiego, przez Wisłę. Jak już będziesz na południowym brzegu to właściwie trasa dowolna, kiedyś kręciłem się po tych "osiedlowych" uliczkach, całkiem przyjemnie, jest ich bez liku więc możesz walić na strzałę na azymut. Może chłopcy i dziewczęta z Zakrzówka i okolic lepiej coś doradzą. Od bidy możesz jechać Tyniecką (lub nawet bulwarem) i na wysokości odpowiedniej odbić na Południe, dojdą przeto walory krajoznawcze.

Sytuacja rowerowa w Krakowie?