Sytuacja strategiczna.

Data: 2011-07-23 10:04:06
Autor: Leprechaun
Sytuacja strategiczna.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j0dpom$mdm$1news.onet.pl...
 Obecna sytuacja strategiczna wykańcza psychicznie. Rozwiązanie to rozbrojenie Ruskich, albo wypowiedzenie im wojny.
Można by im kraj nieco zmniejszyć.

M.Sz.

Na co czekasz? Na Kreml! Zbieraj moherów i wio!

BomBel

Data: 2011-07-23 18:11:07
Autor: M. Sz.
Sytuacja strategiczna.
 Nie wiem kto to jest moher. Daj jakiś karabin.

Data: 2011-07-23 21:10:12
Autor: M. Sz.
Sytuacja strategiczna.
 W sumie nie masz po co mi go dawać, bo nie mogę tam pójść.

 m.

Sytuacja strategiczna.