Sytuacja w Polsce robi się coraz bardziej nerwowa

Data: 2019-02-04 16:46:47
Autor: boukun
Sytuacja w Polsce robi się coraz bardziej nerwowa
O. Ludwik Wiśniewski: Ja też to widzę. Od czasu do czasu rozmawiam na przykład z takimi starszymi paniami, które słuchują Radia Maryja. One jak mówią, to aż się trzęsą ze złości. Są wściekłe na tych "wrogów". Na Tuska, na Komorowskiego. One się jednocześnie i modlą, i trzęsą ze złości na "Targowicę". Zostały zarażone złymi emocjami przez radio. Dla mnie nie ma nic gorszego niż takie połączenie pobożności z nienawiścią. Ja mówię tym kobietom, że to jest nieewangeliczne, niechrześcijańskie, tak bardzo nienawidzić bliźniego. Ale w pewnych ludzi to bardzo głęboko weszło.

https://opinie.wp.pl/o-ludwik-wisniewski-po-ataku-na-magdalene-ogorek-opanujmy-kipiaca-zlosc-6345896466622593a

boukun

Sytuacja w Polsce robi się coraz bardziej nerwowa