Szablony przelewów zdefiniowanych w T-Mobile

Data: 2018-01-13 17:21:36
Autor: Uncle Pete
Szablony przelewów zdefiniowanych w T-Mobile
Nowa wersja strony T-Mobile Usługi Bankowe (Alior) - czyżby rzeczywiście usunęli możliwość zmiany tytułu przelewu przy korzystaniu z szablonu? Wysyłam periodycznie sporo przelewów różniących się tytułem i czy naprawdę teraz muszę albo za każdym razem edytować szablon potwierdzając to SMS-em, albo wklepywać ręcznie całość przelewu? Wszystkie odmiany party line w tej chwili są niedostępne, aby zapytać u źródła.

Piotr

Data: 2018-01-13 17:44:49
Autor: Akarm
W dniu 2018-01-13 o 17:21, Uncle Pete pisze:
Nowa wersja strony T-Mobile Usługi Bankowe (Alior) - czyżby rzeczywiście usunęli możliwość zmiany tytułu przelewu przy korzystaniu z szablonu?

Na to wygląda.

Wysyłam periodycznie sporo przelewów różniących się tytułem i czy naprawdę teraz muszę albo za każdym razem edytować szablon potwierdzając to SMS-em, albo wklepywać ręcznie całość przelewu?

Nie dałem rady tego robić inaczej. :(

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-01-14 14:11:05
Autor: jakson
Szablony przelewów zdefiniowanych w T-Mobile
Nowa wersja strony T-Mobile Usługi Bankowe (Alior) - czyżby rzeczywiście usunęli możliwość zmiany tytułu przelewu przy korzystaniu z szablonu?

Klikam na szablon, zmieniam tytul przelewu, wykonuje przelew. Wszystko ok.

Data: 2018-01-14 17:37:27
Autor: Uncle Pete
On 2018-01-14 14:11, jakson wrote:
Nowa wersja strony T-Mobile Usługi Bankowe (Alior) - czyżby rzeczywiście usunęli możliwość zmiany tytułu przelewu przy korzystaniu z szablonu?

Klikam na szablon, zmieniam tytul przelewu, wykonuje przelew. Wszystko ok.

Faktycznie, spróbowałem, teraz działa - wcześniej klikanie na tytuł przelewu nie nie dawało.

Data: 2018-01-14 20:43:45
Autor: Akarm
W dniu 2018-01-14 o 14:11, jakson pisze:

Klikam na szablon, zmieniam tytul przelewu, wykonuje przelew. Wszystko ok.

Dzięki. Ostatnio nie sprawdzałem, widać poprawili. Niedawno nawet przejście z szablonów na konta skutkowało zawieszeniem systemu transakcyjnego.
Kiedyś, w początkach Alior Sync za testowanie ich systemu chociaż nam płacili. Teraz widocznie już im na klientach nie zależy.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Szablony przelewów zdefiniowanych w T-Mobile