Szach [auto]mat!!!!

Data: 2015-10-03 01:26:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szach [auto]mat!!!!
W galerii handlowej widziałem wczoraj automat w kolorze zielonym,
podobny do bankomatu, który dawał forsę (po wciągnięciu w czeluści
swe) dowodu osobistego. Tak więc obok bankomatu i wpłatomatu mamy
dziś kredytomat/pożyczkomat. Automat dawał ponoć do 16kpln.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-03 01:33:47
Autor: Robert Tomasik
Szach [auto]mat!!!!
[...]

Prima aprilis, to nie dziś. Co jest?

Data: 2015-10-03 11:05:20
Autor: Liwiusz
Szach [auto]mat!!!!

http://www.zadluzenia.com/artykul/automat-na-pozyczki/

--
Liwiusz

Data: 2015-10-03 20:01:07
Autor: Tom N
Szach [auto]mat!!!!
Liwiusz w <news:muo5on$ljq$1node2.news.atman.pl>:

Automat dawał ponoć do 16kpln.
                           ^^^^^^^
Prima aprilis, to nie dziś. Co jest?

http://www.zadluzenia.com/artykul/automat-na-pozyczki/

Znowu było pite? "W 11 miastach Polski pojawiły się pierwsze pożyczkomaty. W urządzeniach
podobnych do bankomatów możemy otrzymać pożyczkę do 1600 zł."
                                                    ^^^^^^

--
'Tom N'

Data: 2015-10-08 23:23:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szach [auto]mat!!!!

"Tom N" 151003.200107.pbb.38.14@int.dyndns.org.invalid.151003.invalid

http://www.zadluzenia.com/artykul/automat-na-pozyczki/

Znowu było pite?

Piję codziennie. Takie życie -- po prostu...
Od paru dni piję zsiadłe mleko, zamiast słodkiego, ale piję nadal dużo...
Dorzucam do tego płatki -- jęczmienne, żytnie, kukurydziane, nawet z miodem...
Sypię do kubka płatki, zalewam mlekiem/kefirem/jogurtem...
Do tego -- jabłka, banany, nektarynki... Co popadnie -- jako zagrycha...
Piję codziennie? -- co na mówię?! Piję kilka razy dziennie! Piję stale,
można by rzec... Piję rano, wieczorem, w południe, w środku nocy...
Po południu ;) itd... Piję i nie wstydzę się tego, że piję!

"W 11 miastach Polski pojawiły się pierwsze pożyczkomaty. W urządzeniach
podobnych do bankomatów możemy otrzymać pożyczkę do 1600 zł."

Nigdy nie byłem mocny w rachunkach!
[pewnie dlatego, nie krzyczę: 'bankstery!' i nie żądam,
by inni ludzie spłacał moje długi swoimi podatkami...]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-10 03:26:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szach [auto]mat!!!!

"Eneuel Leszek Ciszewski" mv6mva$k97$2@node2.news.atman.pl

[...]

+ by inni ludzie spłacali moje długi swoimi podatkami...]

  http://eneuel.w.duna.pl/foty/IMG_20151009_184013.jpg

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-03 23:56:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szach [auto]mat!!!!

"Robert Tomasik" 560f145b$0$8377$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Prima aprilis,

  Instrukcja obsługi:
  http://2.bp.blogspot.com/-Y5Yimj37Oyo/VW9zbxPNNsI/AAAAAAAAAgI/s9U9ArgHAjo/s1600/po%25C5%25BCyczkomat.png

to nie dziś.

Nie dziś. ,,Dziś'' jesteśmy niemal najdalej od tego dnia.
(tyle za nami co przed nami do tego dnia -- dobrze liczę?)

Co jest?

Widocznie źle zobaczyłem. Nie 16kpln, ale 16 hpln.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-10 08:21:28
Autor: z
Szach [auto]mat!!!!
Taka działalność powinna być zakazana przez opiekuńcze prawo UE.
To jest podejście dilerskie. Damy ci na próbę a na pewno Ci się spodoba.
Zgarniemy kasę później jak już popadniesz w tarapaty.

Skoro można zabraniać słodyczy w szkołach to i można zabraniać takich ....matów.

Gdzie dyrektywy unijne? Gdzie dbanie o dobro obywatela/konsumenta Gdzie? Gdzie? Gdzie?...

Wiem... Lobbing bankowców jest silniejszy.

Data: 2015-10-10 18:12:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szach [auto]mat!!!!

"z" 5618ae67$0$606$65785112@news.neostrada.pl

Taka działalność powinna być zakazana przez opiekuńcze
prawo UE. To jest podejście dilerskie. Damy ci na próbę
a na pewno Ci się spodoba.

Na pewno -- 168 pln za pożyczenie 1200 pln na jeden miesiąc.
Jak głosi napis na pożyczkomacie -- 392,4% RRSO.

Zgarniemy kasę później jak już popadniesz w tarapaty.

Skoro można zabraniać słodyczy w szkołach to i można
zabraniać takich ...matów.

Należy zabraniać sprzedawania słodyczy dzieciom tam, gdzie
leczenie jest ,,bezpłatne''. Jest to konieczny element
zniewolenia.

   słodycze -- > otyłość -- > cukrzyca -- > finansowanie_amputacji_nóg

Mam poziom cukru na czczo -- 102 czegoś na coś.
Zaraz cukromierz ma zaćwierkać, obwieszczając
potrzebę kolejnego włożenia dotowanego paska...

Jeden pasek -- mniej więcej jedna minuta rozmowy GSM...

2 godziny po jedzeniu -- po rozpoczęciu
jedzenia czy po zakończeniu jedzenia?

Gdzie dyrektywy unijne? Gdzie dbanie o dobro
obywatela/konsumenta Gdzie? Gdzie? Gdzie?...

[w Poroninie]

Wiem... Lobbing bankowców jest silniejszy.

Ten lobbing jest tak silny, że Sygma (ulokowana w galerii) daje
kredytówki dające bony na 100 pln za wydanie 300 pln pożyczonych
za free pieniędzy... Citi chyba daje stówę, gdy klient wyda stówę.

Na mojej stronie nie promuję pożyczkomatów itp. ofert.
I stale wyjaśniam, że kredyty należy dawać ludziom rozsądnym
i świadomym, którzy mają z czego zwracać. Teoria jest dobra:

 -- pokaż nam swoje zarobki, pokaż nam swoje plany, a my udzielimy Ci pożyczki

Ale praktyka jest różna, co widać na przykładzie kredytów hipotecznych.

-=-

Uważam, że każdy interes MUSI dać zysk. Jeśli nie da -- to zły interes.
Uważam też, że nie wolno sponsorować ludzi nieodpowiedzialnych, gdyż
ze sobą (wraz ze swoim upadkiem) pociągną (upadek) innych. Interes
mieszkaniowy oparty na założeniach:

 -- nieruchomości będą stale drożały
 -- frank będzie stale taniał
 -- stale będę miał pracę a zarobki moje będą stale rosły

obciążony był zbyt dużym ryzykiem. Wg mnie to ryzyko jest porównywalne
do ryzyka przegrania w totolotku czy na innej loterii bądź ruletce...

Bracia Kaczyńscy proponowali wprowadzenie kary śmierci -- jeden z nich
został ukarany śmiercią (moim zdaniem za niewypełnianie swych zobowiązań,
czyli za zbyt liberalne podejście do zbrodniarzy -- choćby z ZUS) przez
tak zwany los (wersja dla ateistów) lub przez Boga, dlatego ja nie chcę
zbyt jasnego wypowiadania się na temat kredytów -- aby nie stać się
ofiarą własnych słów.

Nie mam kredytów (pomijając karty kredytowe spłacane zasadniczo na czas)
i nikt moich kredytów nie spłacał za mnie, jednak ja spłacałem nieraz
cudze zobowiązania, nierzadko z powodu mojej głupoty.

-=-

Co do pożyczkomatów -- IMO jak z alkoholem czy narkotykami.
Pożycza ojciec rodziny -- spłacają niewinne dzieci.

-=-

Ćwierka cukromierz... Zaraz trzeba kłuć... Lancentem...

  http://www.berktree.com/assets/images/default/mckesson-lancet-needle-28-gauge-blue-box-of-100-model-06-m2051-90.jpg

(; Wygląda niewinnie, ale to tylko pozory... ;)

(; Zaraz zobaczę, czy mam cukrzycę. ;)

(dwa identyczne mierniki podały wczoraj: 103 i 94;
to jest powtarzalność profesjonalnego sprzętu)

   119 mg/dL 2 godziny po rozpoczęciu jedzenia
   102 mg/dL przed rozpoczęciem jedzenia

Ciekawe, czy nie zaburzyłem pomiaru zmianą palca -- po
tak długim czasie (2 godziny!) nie pamiętam, czy wcześniej
brałem krew z lewej ręki, czy z prawej; pamiętam tylko, że
z czubka małego palca.

Po pomiarze pozostaje broczący krwią palec -- krew jest
słodka, smaczna... Czy aby nie wpadnę w nałóg picia krwi,
zamiast picia mleka?...

A co jadłem na śniadanie?
Płatki kukurydziane z miodem (niemal 400 kcal na 100 gramów)
i inne płatki (żytnie oraz kukurydziane bez miodu, ale
z cukrem) mleko tłuste (3.2%) oraz jabłka....

Powoli brzydną mi te płatki -- a mam ich jeszcze ze 3 kilogramy...

Nie robię sobie jaj -- odstawiłem po tym, jak w Auchan zabroniono
zdejmowania. ;) Od tamtej pory jem jaja kurze okazjonalnie, nie
zaś ponad sto miesięcznie. Cholesterol ,,zły'' lekko spadł, ale
wg kardiologa i tak był bardzo dobry i nie musiałem odstawiać jaj
(; na półkę w Auchan. ;)

-=-

Dzisiejsze pomiary mówią, że niekoniecznie polscy podatnicy
sfinansują amputacje moich nóg. :) (czyli ,,profesjonalne''
leczenie cukrzycy w RP) Niestety muszą finansować paski...
I lancety... (cukromierze rozdają w RP za free; płatne są
tylko lancety i paski...)

Jutro być może ponowię pomiary...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Zyy ostatniej chwili -- 50 dolarów dla żołnierza z Donbasu płaci Putin za dzień wojny w Syrii.

   http://m.niezalezna.pl/71752-putin-zepchnal-obame-na-polityczny-margines

   Jak do tej pory, Rosja konsekwentnie wdraża plan związany z operacją
   wojskową w Syrii. Po nalotach bombowców, głównie na obiekty syryjskiej
   opozycji walczącej z reżimem Asada i dżihadystami, przyszedł czas na
   uderzenie marynarką wojenną i użycie jednostek Flotylli Kaspijskiej
   w strategiczne cele terrorystów Państwa Islamskiego. Kreml powoli
   stara się również tłumaczyć swój kolejny krok i ostrzega, że nie
   będzie robił przeszkód tzw. ochotnikom, którzy po wyciszeniu sytuacji
   w Donbasie zechcą przenieść się na Bliski Wschód. By jeszcze bardziej
   zmotywować najemników, rosyjskie MON proponuje im 50 dol. za każdy
   dzień uczestnictwa w wojnie syryjskiej.

Z niej ostatniej -- rosyjscy poborowi nie chcą jechać do Syrii dobrowolnie
i odmawiają wykonywania rozkazów...

   http://kresy24.pl/72987/bunt-w-rosyjskiej-jednostce-nie-chca-jechac-na-wojne-w-syrii/
   http://kresy24.pl/tag/zwiazek-matek-zolnierzy/

Choćby to...

   20 rosyjskich oficerów i żołnierzy z jednostki we Wschodnim
   Okręgu Wojskowym odmówiło wykonania rozkazu wyjazdu na wojnę w Syrii

Pisałem wcześniej -- Donbas jest poligonem dla Syrii. A w Syrii jest sporo ugrupowań
zwalczających się wzajemnie i... wspierających zarazem. ;) Do tego dochodzą interesy:
Izraela, USA, Europy, Rosji...

A co jest w Syrii poza ropą? Strategiczne położenie i inne bogactwa naturalne...
Są też ludzie -- tym Syria (i Afryka w ogóle) różni się od Antarktyki. Ale są też
metody (sprawdzone przez stulecia) usunięcia ludzi. Europa nie notuje przyrostu
naturalnego od dziesięcioleci. [Kopacz mówi, że w Polsce zaczęły się rodzić dzieci;
ponoć nawet widziano gdzieś Polkę w ciąży...] W Afryce są miliony ludzi chętne do
emigracji... Ile milionów (sic!) przyjmie Polska? :) Na razie tylko miliony są
chętne na emigrację, ale Afryka to ponad miliard ludzi... Ten miliard trzeba
podzielić na:

  -- emigrantów (tych trzeba rozlokować w Europie, Ameryce i Azji oraz Australii)
  -- zwalczających się (mordujących się wzajemnie) watażków
  -- niegroźnych

po czym emigrantów przyjąć (jako pomywaczy) a niegroźnych zignorować. Watażkowie
zaś pozabijają się sami, we własnym zakresie bądź zostaną wymordowani w efekcie
prowadzenia świętej wojny całego świata prowadzonej przeciwko ,,terrorystom''...
Ale na razie trzeba podtrzymywać walczących, aby plan zajęcia bezludnej Afryki
(z jej bogactwami) powiódł się...

USA być może zmarnowały swoje zasoby ropy, trzymając je do czasu maksymalnego
wzrostu cen tego surowca. Wzrost ceny ropy naftowej jedynie przyspiesza kres
używalności tego surowca jako paliwa, wymuszając i wspierając prace nad
paliwem alternatywnym...

Wbrew pozorom niska cena ropy naftowej niewiele nam daje oszczędności
(z uwagi na stała akcyzę) i odwleka w czasie wprowadzenie alternatywnych
źródeł energii -- być może mniej oakcyzowanych i mniej szkodliwych...
Niska cena surowca to zysk Fiskusa -- im niższa cena paliwa na stacjach,
tym ludzie więcej kupują tego paliwa...

Data: 2015-10-10 18:39:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Szach [auto]mat!!!!

"Eneuel Leszek Ciszewski" mvbde7$8v7$1@node2.news.atman.pl

[...]

Powyższe dwa pomiary wykonane zostały na mojej krwi
w odstępie kilku minut dwoma takimi samymi cukromierzami.

Poniższe dwa pomiary wykonane zostały na mojej krwi
w odstępie 130 minut tym samym cukromierzem, ale
(z konieczności) dwoma takimi samymi paskami.
(paski są jednorazowe) [chyba, żeby wyssać krew z paska...]