Szachista morderca

Data: 2013-09-11 00:29:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szachista morderca
u2 wrote:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Władysław_Litmanowicz

Władysław Litmanowicz, właśc. Abram Wolf (ur. 20 lutego 1918, zm. 31
marca 1992) – polski szachista, dziennikarz, działacz i sędzia szachowy
żydowskiego pochodzenia. Z wykształcenia prawnik, w latach powojennych
sędzia w procesach stalinowskich, wydał wyroki śmierci na działaczy
polskiego podziemia niepodległościowego.

Japończycy mają pisarza mordercę i kanibala. Mam nadzieję, że się domyślasz o kogo chodzi...

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-09-11 18:18:08
Autor: u2
Szachista morderca
W dniu 2013-09-11 00:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
u2 wrote:

[...]

zupelnie mnie japonia nie interesuje ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=_EK7Z1cwoNs

Szachista morderca