Szachista morderca

Data: 2013-09-11 17:14:31
Autor: Mark Woydak
Szachista morderca
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:522f778b$0$1465$65785112news.neostrada.pl...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Władysław_Litmanowicz

Władysław Litmanowicz, właśc. Abram Wolf (ur. 20 lutego 1918, zm. 31 marca 1992) – polski szachista, dziennikarz, działacz i sędzia szachowy żydowskiego pochodzenia. Z wykształcenia prawnik, w latach powojennych sędzia w procesach stalinowskich, wydał wyroki śmierci na działaczy polskiego podziemia niepodległościowego.

No to wykop go z grobu i nasraj do trumny. Zrób to i przestań pieprzyć o dziadkach, którzy strzelili w kalendarz 20 lat temu. Miałem wtedy 7 lat i gówno mnie obchodził jakis szachista.

MW

Szachista morderca