Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku

Data: 2016-06-15 13:20:46
Autor: Poldek
Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku

Mam prosty domek 200m^2 ocieplanmy styropianem 12cm. Żadnych fanaberii
typu przeszklenia na całości. Dach dwuspadowy, dachówka betonowa.

Czy mozna pi x drzwi oszacować ile energii w jednostce czasu potrzebne
jest do odprowadzenia podczas upalów aby uzyskać komfort cieplny (22C)?
Wiem że to pytanie jest absurdalne, ale potrzebuje z grubsza informacje
w celu jako-takiego oszacowania mocy klimatyzacji i kosztów. Wiem że
wiele firm patrzy na budynek i z grubsza szacują w ciemno więc nie
przypuszczam żeby to było specjalnie trudne.

7 kW.

Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku