Szacun...

Data: 2009-12-31 03:20:06
Autor: piotrt
Szacun...
....ludzkie mozliwosci sa nieograniczone...

http://www.youtube.com/watch?v=9f7FlQhDihM&feature=channel

Data: 2009-12-31 07:36:17
Autor: Rowerex
Szacun...
On 31 Gru, 12:20, piotrt <piotr.taras...@gmail.com> wrote:
...ludzkie mozliwosci sa nieograniczone...

http://www.youtube.com/watch?v=9f7FlQhDihM&feature=channel

A widziałeś profesjonalne zawody trialowe?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-31 15:58:37
Autor: lorku
Szacun...
On Thu, 31 Dec 2009 15:36:17 -0000, Rowerex <rowerex@op.pl> wrote:

A widziałeś profesjonalne zawody trialowe?

Profesjonalne, czyli? Tam tez biora udzial osoby niewidzace/niedowidzace?

Jestem pelen podziwu dla tego goscia z filmiku, robi wrazenie i  rzeczywiscie zmusza do zastanowienia sie gdzie sa granice ludzkich  mozliwosci.

--
lorku

Data: 2009-12-31 08:15:42
Autor: Rowerex
Szacun...
On 31 Gru, 16:58, lorku <n...@pod.am> wrote:
On Thu, 31 Dec 2009 15:36:17 -0000, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
> A widziałeś profesjonalne zawody trialowe?

Profesjonalne, czyli? Tam tez biora udzial osoby niewidzace/niedowidzace?

A to zwracam honor, nie doczytałem napisów w filmiku (mogłeś
uprzedzić).

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-12-31 12:39:51
Autor: mg
Szacun...
...ludzkie mozliwosci sa nieograniczone...

Dokument o całkowicie niewidomym chłopcu, który nauczył posługiwać się
echolokacją. Jeździł na rowerze, rolkach, trafiał piłką do kosza
(zmarł w styczniu 2009).

http://www.youtube.com/watch?v=qLziFMF4DHA
i dalsze części

Data: 2010-01-01 19:54:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szacun...
piotrt bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
...ludzkie mozliwosci sa nieograniczone...

http://www.youtube.com/watch?v=9f7FlQhDihM&feature=channel

Trial generalnie mnie nie interesuje, ale ten gość naprawdę robi wrażenie.

Szacun...