Szacun dla DS3

Data: 2009-04-30 08:31:22
Autor: kamil
Szacun dla DS3

"SimonX" <sbronko@_usunmnie_gmail.com> wrote in message news:op.us6szfs7c2b2jmszymoniania-pc.chello.pl...
Wczoraj moja kochana córcia lat 2,5 zrzuci³a mi Dualshocka 3 z murka przy kuchni prosto do zlewu pe³nego wody. Takie uroki "salonu z kuchni±" :)

Masz zlew na podlodze, czy corke spidermana? ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-30 09:34:44
Autor: SimonX
Szacun dla DS3
Dnia 30-04-2009 o 09:31:22 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

[...]

nie :) mam kuchnię odzdzieloną od salonu takim murkiem z półeczką
przy murku jest narożnik, po którym sobie dzieciÄ™ skakÅ‚o, a z drugiej  strony kuchnia i zlew

już nigdy nie położę pada na tej półeczce :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Szacun dla DS3