Szacun dla Pana Generała!

Data: 2010-08-05 22:05:42
Autor: Grzegorz Z.
Szacun dla Pana Generała!
Nie chcę sprawiać dyskomfortu - tłumaczył gen. Wojciech Jaruzelski w
rozmowie z tvn24.pl. Uroczyste zaprzysiężenie Bronisława Komorowskiego na
prezydenta odbędzie się jutro o godz. 10 przed Zgromadzeniem Narodowym. Gen. Jaruzelski tłumaczy, że nie chce stwarzać dyskomfortu "posłom, którzy
niew±tpliwie nie s± zwolennikami mojej obecno¶ci". Zaznaczył też, że jest
"bardzo wdzięczny panu marszałkowi Grzegorzowi Schetynie za wystosowanie
zaproszenia". Jaruzelski potwierdził też, że pojawi się na uroczysto¶ci na
Zamku Królewskim o godzinie 14.

Generał powiedział, że prezydent-elekt, z którym rozmawiał przez telefon "w
zrozumieniu" odniósł się do jego odmowy udziału w zaprzysiężeniu - podaje
tvn24.pl. - Uważam, że ta uroczysto¶ć powinna odbyć się w powadze, w
szacunku dla głowy państwa - mówił generał. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8219621,Gen__Jaruzelski__Nie_przyjde_na_zaprzysiezenie.html

Data: 2010-08-05 22:16:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Szacun dla Pana Generała!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1pjkuzjzlnqet$.rvw9ex5k1yao$.dlg40tude.net...
[...]

Chapeau bas.

Data: 2010-08-05 22:19:53
Autor: raff
Szacun dla Pana Generała!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

ktĂłrzy
niewątpliwie nie są zwolennikami mojej obecności". Zaznaczył też, że jest
"bardzo wdzięczny panu marszałkowi Grzegorzowi Schetynie za wystosowanie
zaproszenia". Jaruzelski potwierdził też, że pojawi się na
uroczystości na
Zamku KrĂłlewskim o godzinie 14.

Generał powiedział, że prezydent-elekt, z którym rozmawiał przez
telefon "w
zrozumieniu" odniósł się do jego odmowy udziału w zaprzysiężeniu - podaje
tvn24.pl. - Uważam, że ta uroczystość powinna odbyć się w powadze, w
szacunku dla głowy państwa - mówił generał.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8219621,Gen__Jaruzelski__Nie_przyjde_na_zaprzysiezenie.html

Chapeau bas.

A teraz lewackie pieski biegnijcie wylizac ladnie "Panu" Generalowi.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-05 22:19:07
Autor: 954
Szacun dla Pana Generała!

[...]

Najwyzszy czas na Zimnego Wojtasa bo przeciez grudzień to jego ulubiony miesiac ??? Co nie ??? Jakie to jest zabawne.
Szambiarz z Bilgoraja powinien sobie pouzywac

Data: 2010-08-05 22:21:28
Autor: raff
Szacun dla Pana Generała!
W dniu 2010-08-05 22:19, 954 pisze:

[...]

Zelazny Wojtek spocznie w Gdyni pod plotem.

R.

Data: 2010-08-05 22:52:24
Autor: jadrys
Szacun dla Pana Generała!
  W dniu 2010-08-05 22:05, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Tak, - "szacun". Mimo paru wad, ten facet ma jednak klasę.

Data: 2010-08-05 23:04:16
Autor: PaPi
Szacun dla Pana Generała!
Tak, - "szacun". Mimo paru wad, ten facet ma jednak klasę.

Najbardziej jego klase mogli poczuc coponiektorzy 13 grudnia 1981.
Klasa wyjatkowa wykazywal sie rowniez gdy przysiegal na wiernosc ZSRR.
Faktycznie, godzien podziwiu komuch.

Data: 2010-08-05 14:27:36
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 5 Sie, 23:04, PaPi <r...@dwa.trzy> wrote:

Faktycznie, godzien podziwiu komuch.
... oraz ci którzy go swego czasu (w ukartowany sposób) jednym głosem
na prezydenta RP wybrali a obecnie na oficjalne  państwowe
uroczysto¶ci zapraszaj±. Nie muszę chyba dodawać ze s± to
przedstawiciele tej samej opcji politycznej- wtedy się to
uniademokratyczna nazywało, dzi¶ peło.
J-23

Data: 2010-08-05 23:28:29
Autor: jadrys
Szacun dla Pana Generała!
  W dniu 2010-08-05 23:04, PaPi pisze:
[...]

On uratował Polskę przed wojn± domow± 13 12 1981. Za to "szacun". Natomiast szubienica za wybrzeże 1970 roku.. Jednak nie mogę nic zarzucić jego poczuciu honoru i patriotyzmu..

Data: 2010-08-05 15:37:52
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 5 Sie, 23:28, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

On uratował Polskę przed wojn± domow± 13 12 1981.

Kto z kim miał zamiar wojować w ramach owej domniemanej"wojny domowej"
oraz jakie miało być uzbrojenie owych wydumanych przeciwników?

Jednak nie mogę nic zarzucić jego poczuciu honoru i patriotyzmu..

Zaiste, zarówno poczucie honoru (manifestuj±ce się m.in. donoszeniem
na swoich kolegów) jak i patriotyzm (czyli przywi±zanie do CCCP)
jaruzela były, z punktu widzenia kremlowskich satrapów,  bez zarzutu.
Tylko co nas Polaków obchodz± patriotyzm i "honor" jakiego¶ sowieta,
ubranego dla niepoznaki w polski mundur?
J-23

Data: 2010-08-06 08:19:16
Autor: jadrys
Szacun dla Pana Generała!
  W dniu 2010-08-06 00:37, Hans Kloss pisze:
[...]

Ludzie "Solidarno¶ci" z aparatem bezpieczeństwa kraju. A więc wojskiem, milicj±. Oczywi¶cie czę¶ć wojska  by przeszła na stronę Solidarno¶ci.Ale przez to ta wojna domowa mogłaby być jeszcze bardziej krwawa..

[...]

Jakie donoszenia? Hans, chociaż ty nie używaj tego ostatnio bardzo modnego w¶ród stada bezmy¶lnych gapiów słowa..
Tak owszem, jego patriotyzm po czę¶ci był również skazany na ¶cisł± współpracę z ZSRR. Ponieważ Polacy nie byli w stanie sami zwalczyć kapitalizmu w swoim kraju, zwłaszcza kapitalizmu wspomaganego z zagranicy. Tak więc Jaruzelski nie miał wyboru.

Data: 2010-08-06 07:11:18
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 6 Sie, 08:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Jakie donoszenia?
Poczytaj sobie raporty tw "Wolskiego" na temat jego ówczesnych kolegów
ze szkoły. A potem  na temat kolegów ze służby.A potem na temat
podwładnych. A potem....
Wiesz że pierwsze raporty pisał do Smierszy? Wiesz co to było i czym
się zajmowało?
 J-23

Data: 2010-08-07 11:36:47
Autor: jadrys
Szacun dla Pana Generała!
  W dniu 2010-08-06 16:11, Hans Kloss pisze:
[...]

Czy te raporty "Wolskiego"s± w jaki¶ sposób udokumentowane?

  To chyba logiczne że jako oficer  pisał raporty do kontrwywiadu.. My¶lisz ze teraz polscy oficerowie nie składaj± raportów do NATO i CIA? Jednak dzieje się to w jedna stronę - "sojusznicy" z CIA na pewno nie składaj± raportów polskiemu kontrwywiadowi.

Data: 2010-08-07 03:27:39
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 7 Sie, 11:36, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Czy te raporty "Wolskiego"s± w jaki¶ sposób udokumentowane?
Tak, przynajmniej takie sprawiały wrażenie  Ich fragmenty cytowano w
filmie dokumentalnym o jaruzelu a nie mam żadnych podstaw żeby nie
wierzyć ludziom którzy ów dokument zrobili. Mam za to solidne podstawy
żeby nie wierzyć jaruzelowi ani jego piewcom, bo już nie raz
okłamywali naród w żywe oczy.
To chyba logiczne że jako oficer  pisał raporty do kontrwywiadu..
Polski oficer do ruskiego "kontrwywiadu" (w rzeczywisto¶ci do bandy
sadystycznych oprawców)??

My¶lisz ze teraz polscy oficerowie nie składaj± raportów do NATO i CIA?
My¶lę że nie. Ponadto mam nadziej e że raporty owe (pisane dla
kontrywiadu POLSKIEGO) nie zawieraj± żadnych wycieczek osobistych ani
ocen rzekomej "postawy moralno-politycznej" podwładnych ale s±
wył±cznie merytoryczne. Ponadto wierzę ze raporty te pisz± wył±cznie
przełożeni na temat swoich podwładnych, a nie równi funkcj±/stopniem
koledzy nawzajem o sobie.
J-23

Data: 2010-08-07 12:48:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Szacun dla Pana Generała!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f2b58f7f-1730-4da8-9db2-a5ce0e5b0c86m1g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

I nie wierzysz że USA torturuje więĽniów?

Data: 2010-08-07 13:01:31
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 7 Sie, 12:48, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

I nie wierzysz że USA torturuje więĽniów?
Wierzę ze więĽniów torturuj± (jeżeli to potrzebne) wszystkie policje i
wszystkie ss na ¶wiecie. Polskie też, co akurat wiem, więc wiara nie
ma tu żadnego znaczenia.
J-23

Data: 2010-08-08 00:13:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Szacun dla Pana Generała!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bba3df93-57f4-4ec2-9fff-6f77876dae28j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jakie byo pytanie?

Data: 2010-08-07 15:21:07
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 8 Sie, 00:13, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Jakie byo pytanie?
Absurdalne. USA jako państwo nie mog± nikogo torturować, mog± to
czynić jedynie odpowiednie służby tego państwa.
J-23

Data: 2010-08-08 00:23:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Szacun dla Pana Generała!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:bea7b87e-838a-4079-8b5e-ba857fe126b6g19g2000yqc.googlegroups.com...
On 8 Sie, 00:13, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Jakie byo pytanie?
Absurdalne. USA jako państwo nie mog± nikogo torturować, mog± to
czynić jedynie odpowiednie służby tego państwa.

=======================

A ja nie sram. Czyni to odpowiedni organ mojego ciała.

Data: 2010-08-07 15:37:36
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 8 Sie, 00:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

A ja nie sram. Czyni to odpowiedni organ mojego ciała.
Nieprawda. W procesie srania jest z reguły zaangażowanych znacznie
więcej organów twojego ciała niż jeden.
J-23

Data: 2010-08-08 00:43:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Szacun dla Pana Generała!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d7363d35-f1a3-4993-8b43-9f98d06b3ad2i31g2000yqm.googlegroups.com...

Data: 2010-08-07 22:48:01
Autor: Hans Kloss
Szacun dla Pana Generała!
On 8 Sie, 00:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Widzę że najlepiej mówi ci się o gównie i sraniu.
Ja się wypisuję.

Ty zacz±łe¶. A na twoje  (absurdalne) pytanie odpowiedziałem odpowiednio je (w
domy¶le) koryguj±c tak aby nie było sprzeczne z logika.
J-23

Data: 2010-08-06 08:25:15
Autor: Panslavista
Szacun dla Pana Generała!
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i3g9i2$1so$1news.onet.pl...
[...]

Tu to zdanie powinno brzmieć:
Ponieważ Polacy nie byli w stanie sami zwalczyć socjalizmu w swoim kraju, zwłaszcza socjalizmu wymuszanego przez granicę - wschodni± i zachodni± (Stasi).

Tak więc Jaruzelski nie miał wyboru.

Tak tu powiedziałe¶ prawdę.

Data: 2010-08-06 14:39:04
Autor: jadrys
Szacun dla Pana Generała!
  W dniu 2010-08-06 08:25, Panslavista pisze:

[...]

Znasz ty Panslav sytuację zwykłych Polaków w przed wojennej Polsce?

Data: 2010-08-05 23:40:51
Autor: mi
Szacun dla Pana Generała!
jadrys wrote:
Jednak nie mogę nic zarzucić jego poczuciu honoru i patriotyzmu..

Czego to propagandy¶ci nie wymy¶l±. Pewno jeszcze cnotliwy jest.

mi

Data: 2010-08-05 23:42:21
Autor: raff
Szacun dla Pana Generała!
W dniu 2010-08-05 23:40, mi pisze:
jadrys wrote:
Jednak nie mogę nic zarzucić jego poczuciu honoru i patriotyzmu..

Czego to propagandyści nie wymyślą. Pewno jeszcze cnotliwy jest.

I ma wlosy.

R.

Data: 2010-08-06 08:19:34
Autor: jadrys
Szacun dla Pana Generała!
jadrys wrote:
Jednak nie mogę nic zarzucić jego poczuciu honoru i patriotyzmu..

Czego to propagandy¶ci nie wymy¶l±. Pewno jeszcze cnotliwy jest.

mi

Tu nie chodzi o propagandę, tylko o rzeczow± ocenę faktów.

Data: 2010-08-06 08:40:57
Autor: HaMMeR
Szacun dla Pana Generała!
On 2010-08-05 23:04, PaPi wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

No! W ostatniej chwili! Dolaczyles jako trzeci do pieknie sie
formujacego kompletu razem z zgrzegorzem i pisdzikiewiczem!
Teraz tylko wybor was czeka, ktory z was 'po srodku'!

Data: 2010-08-08 09:43:58
Autor: u2
Szacun dla Pana Generała!
[...]

Oraz podczas masakry na Wybrzeżu w 1970. Jeruzel ze swoj± band± jest
głównym winnym.

Data: 2010-08-06 12:26:00
Autor: HaMMeR
Szacun dla Pana Generała!
On 2010-08-05 22:52, jadrys wrote:
[...]

Dodaj omulku, niewymuszona! Nie musial sie zupelnie starac
o takie opinie, bowiem juz obecna wladza o to juz zadbala,
a 'gieneralowi' zostalo tylko 'odmowic z honorem' obecnosci,
by wszelkie rusofile poszczaly sie z dumy!
Bardzo prymitywna agenturalna robota.., bardzo!

Data: 2010-08-06 08:37:48
Autor: HaMMeR
Szacun dla Pana Generała!
On 2010-08-05 22:05, Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No! To rozumiem! Oddajesz 'szacun' swemu idolowi otwarcie
i bez kamuflowania sie i to potrafie docenic, nie zmienia to jednak
mojej opinii o twojej lajdackiej, agenturalnej mentalnosci,
ktora szkodzisz krajowi w ktorym zyjesz!
Potrafisz przyjac prawde taka, jaka jest, czyli ze oddajac
ow 'szacun' sowieckiemu agentowi, namaszczonemu przez obce
mocarstwo na rzadzacego w Polsce, sam sie do tej agentury
wpisujesz i sluzysz tym samym owemu obcemu mocarstwu?
Jesli tego nie rozumiesz, to kiedys moze dotrze do ciebie ta
prawda jak spojrzysz do gory... na galaz, ktora juz dla ciebie rosnie,
scierwo!

Data: 2010-08-06 08:45:59
Autor: WW
Szacun dla Pana Generała!
W dniu 2010-08-05 22:05, Grzegorz Z. pisze:
Nie chcę sprawiać dyskomfortu -

Trzeba go chyba zabić, bo ustanawia nieosiągalne dla obecnych władców RP standardy honoru.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-06 10:23:08
Autor: raff
Szacun dla Pana Generała!
W dniu 2010-08-06 08:45, WW pisze:
W dniu 2010-08-05 22:05, Grzegorz Z. pisze:
Nie chcę sprawiać dyskomfortu -

Trzeba go chyba zabić, bo ustanawia nieosiągalne dla obecnych władców RP
standardy honoru.

On i honor, buehehehe.

R.

Data: 2010-08-06 10:56:57
Autor: WW
Szacun dla Pana Generała!
W dniu 2010-08-06 10:23, raff pisze:
[...]

To głupi rechot czy naprawdę masz coś na temat honoru do powiedzenia ?

Data: 2010-08-06 11:02:26
Autor: raff
Szacun dla Pana Generała!
W dniu 2010-08-06 10:56, WW pisze:
[...]

Juz Michnik stwierdzil ze to czlowiek honoru. A skoro tak, to nie wolno z tym dyskutowac.

R.

Data: 2010-08-06 11:41:02
Autor: Zahir
Szacun dla Pana GeneraĹ?a!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3gj32$t20$1news.onet.pl...
[...]

Zapomniałe¶ kole¶, że twój niedoro¶nięty guru jeszcze 2 miesi±ce temu wychwalał PRL, a komunistów szczególno¶ci?

R.

--                 Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa katopisowska gnido?

--

Zahir

Data: 2010-08-06 11:45:48
Autor: raff
Szacun dla Pana GeneraÄą?a!
Trzeba go chyba zabi�, bo ustanawia nieosi�galne dla obecnych
w�adców RP
standardy honoru.

On i honor, buehehehe.

R.

To g�upi rechot czy naprawd� masz co� na temat honoru do
powiedzenia ?

Juz Michnik stwierdzil ze to czlowiek honoru. A skoro tak, to nie
wolno z tym dyskutowac.

Zapomniałeś koleś, że twój niedorośnięty guru jeszcze 2 miesiące temu
wychwalał PRL, a komunistów szczególności?

Kolesiow to sobie na melinie poszukaj. Albo wsrod rodziny, co na jedno wychodzi.

R.

Data: 2010-08-06 12:00:20
Autor: Zahir
Szacun dla Pana GeneraÄą?a!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3glkc$6c0$1news.onet.pl...
[...]

W tym przypadku kole¶ jest okre¶leniem pogardliwym w stosunku do takiego katopisa jak ty.

--                 Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa pisowski pomyleńcu?

--

Zahir

Data: 2010-08-06 12:06:11
Autor: raff
Szacun dla Pana GeneraÄą?a!

To g�upi rechot czy naprawd�� masz co� na temat honoru do
powiedzenia ?

Juz Michnik stwierdzil ze to czlowiek honoru. A skoro tak, to nie
wolno z tym dyskutowac.

Zapomnia�e� kole�, şe twój niedoro�ni�ty guru jeszcze 2
miesi�ce temu
wychwala� PRL, a komunistów szczególno�ci?

Kolesiow to sobie na melinie poszukaj. Albo wsrod rodziny, co na jedno
wychodzi.

R.

W tym przypadku koleś jest określeniem pogardliwym w stosunku do takiego
katopisa jak ty.

Mnie zwisaja okreslenia pogardliwe od takiego moralnego dna jak Zahiry.

R.

Data: 2010-08-06 12:19:02
Autor: Zahir
Szacun dla Pana GeneraÄą?a!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3gmqj$a1e$1news.onet.pl...

[...]

Kole¶, należysz do katopisowskich oszołomów więc zniżam się do twego poziomu i używam waszego języka!

R.

--                 Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa? Interesujacy masz gust!

--

Zahir

Data: 2010-08-06 13:12:53
Autor: raff
Szacun dla Pana GeneraÄą?a!
To g�ť�ş�upi rechot czy naprawd���ş� masz co�ť�ş�
na temat honoru do
powiedzenia ?

Juz Michnik stwierdzil ze to czlowiek honoru. A skoro tak, to nie
wolno z tym dyskutowac.

Zapomnia�e� kole�, ̟e tw��j niedoro�ni��ty
guru jeszcze 2
miesi��ce temu
wychwala� PRL, a komunist��w szczeg��lno�ci?

[...]

Koleś, należysz do katopisowskich oszołomów więc zniżam się do twego
poziomu i używam waszego języka!

Mozesz czuc sie olany cieplym moczem.

Jak lubisz, twoja sprawa.

R.

--
Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka ĹĽyciowa? Interesujacy masz gust!

--

Zahir

Data: 2010-08-06 11:11:55
Autor: raff
Szacun dla Pana Generała!
[...]

Takie gnaty jak Jaruzelski i ty nie zauwazylyby honoru nawet gdyby ten wpadl i walnal ich w morde.

R.