Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw

Data: 2012-05-04 01:48:34
Autor: brat_olin
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Tego w GWnie i WSI24 nie zobaczycie:
http://www.youtube.com/watch?v=1r3WjPfIAoU

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-04 06:05:54
Autor: matador
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
On 4 Maj, 10:48, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
Tego w GWnie i WSI24 nie zobaczycie:http://www.youtube.com/watch?v=1r3WjPfIAoU

w uzupenieniu:

http://www.fanslask.fuckpc.com/?p=11058

matador.

Data: 2012-05-04 10:54:44
Autor: WW
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
W dniu 2012-05-04 10:48, brat_olin pisze:

Czy za te brednie o Oświęcimiu też?

A przy okazji, cóż za wspaniałe, żywiołowe i spontaniczne zachowanie.
Tylko, jak oni to wnieśli niezauważeni przez bramki?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-05-04 02:09:40
Autor: brat_olin
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
WW <wu...@vp.pl> wrote:
brat_olin pisze:

Czy za te brednie o Owicimiu te?

To byl cytat z rotm. Pileckiego.  On byl i w Auschwitz i w
bolszewickich kazamatach.

A przy okazji, c za wspaniae, ywioowe i spontaniczne
zachowanie. Tylko, jak oni to wnieli niezauwaeni przez bramki?

Tez sie zastanawiam.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-04 12:11:28
Autor: WW
W dniu 2012-05-04 11:09, brat_olin pisze:
WW<wu...@vp.pl>  wrote:
brat_olin pisze:

Czy za te brednie o Oświęcimiu też?

To byl cytat z rotm. Pileckiego.  On byl i w Auschwitz i w
bolszewickich kazamatach.

I to go upoważnia do ważenia całości zbrodni w czasie II WŚ?
Cóż za monstrualny egoizm.

Data: 2012-05-04 03:40:24
Autor: brat_olin
WW <wu...@vp.pl> wrote:

> To byl cytat z rotm. Pileckiego. On byl i w Auschwitz i w
> bolszewickich kazamatach.

I to go upowania do waenia caoci zbrodni w czasie II W?
C za monstrualny egoizm.

Poczytajcie sobie o postaci rotm. Pileckiego, np. stad:
http://en.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki

Rotmistrz Pilecki spedzil w Auschwitz 2 lata (do 1943 r.),
a zostal zamordowany przez bolszewie od Bermana trzy
lata po zakonczeniu wojny.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-08 00:08:41
Autor: Krzysiek
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Hallo,

Am 04.05.2012 12:11, schrieb WW:

[...]

I to go upoważnia do ważenia całości zbrodni w czasie II WŚ?
Cóż za monstrualny egoizm.

Pozdrawiam
WW

przeciez on pisal o swoim zyciu i o tym co przezyl,
a do tego nie potrzebuje ani Pana ani niczyjego upowaznienia.

Pan za to napisal o "wazeniu calosci zbrodni w czasie II WS",
czyzby calosc zbrodni w czasie II WS to bylo Pana zycie??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-05-08 09:54:20
Autor: WW
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
W dniu 2012-05-08 00:08, Krzysiek pisze:
Hallo,

Am 04.05.2012 12:11, schrieb WW:

[...]

[...]

Tu się w pełni zgadzamy. Jednak powoływanie się na jego wspomnienia, jako na "prawdy objawione", to już nadużycie i tego dotyczył mój post.

Pan za to napisal o "wazeniu calosci zbrodni w czasie II WS",
czyzby calosc zbrodni w czasie II WS to bylo Pana zycie??

Nie i dlatego ja ich nie ważę. Natomiast ktoś, kto zaplanował ta akcję, wykonał transparent, przygotował jego rozwieszenie itd. to właśnie robi.
Uważam takie działanie za naganne.

Data: 2012-05-09 00:34:23
Autor: Krzysiek
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Hallo,

[...]

taaak?? To da sie sprawdzic, bo napisal Pan nastepujace:

"Czy za te brednie o Oświęcimiu też?"
"I to go upoważnia do ważenia całości zbrodni w czasie II WŚ?
Cóż za monstrualny egoizm."

Temat dotyczyl szacunku dla kiboli, liczba mnoga, a wiec napisalby Pan
>ich<, jednak Panu nie chodzilo o kiboli, a o autora cytatu i dlatego
napisal Pan >go<.

To po pierwsze, a po drugie - dowolne powolywanie sie na cokolwiek
zawsze sluzy okreslonemu celowi, i nigdy nie bylo inaczej i nigdy
inaczej nie bedzie, bo taki jest sens powolywania, nawet w zamierzchlych
czasach gdy nie znano pisma powolywano sie na slowa wstepnych, a Pan...
z normalnosci robi naduzycie, a nawet wiecej, bo postepuje Pan
identycznie, ale pisze Pan o naduzyciu innych. Bardzo mozliwe, ze ktos
powoluje sie dla wlasnych celow na okreslony cytat zajmujac stanowisko,
ze jest to "prawda objawiona", ja w tym widze raczej przydatnosc, ale
niech bedzie, za to Pan wobec tego samego cytatu zajmuje stanowisko
o "bredni o Oswiecimiu". A wiec wcale nie odnosi sie Pan do tych,
ktorzy na cos sie powoluja, obojetnie trafnie czy nietrafnie, a odnosi
sie Pan bezposrednio do wspomnienia, dla Pana zycie Pileckiego
i jego Oswiecim to brednie.

[...]

[...]

Transparenty, rozwieszenie... to jeszcze rozumiem, ale o jaka akcje
Panu chodzi?? Miala byc jakas akcja o "wazeniu calosci zbrodni w czasie
II WS", a z nagannych powodow do takiej nie doszlo??
Bo o wazeniu calosci zbrodni w czasie II WS to ja pierwszy raz slysze,
ogolne bestialstwo jest znane, masa szczegolow jest znana, ale do
poznania calosci zbrodni to jeszcze daleko i nie sadze, zeby
kiedykolwiek byly poznane.
Slyszal Pan o Jacwingach?? Jezeli tak, to sam Pan widzi - wybici
do ostatniego, nikt po nich nie placze, spokoj. Ale z zabitymi
w czasie II WS czy przez komune jest inaczej - beda obecni dopoki
bedzie sie o nich pamietac. A dlaczego sie pamieta?? Wlasnie nad
tym powinien Pan pomyslec. Nie nad tym, ze naganne jest pamietac,
a nad tym dlaczego sie pamieta.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-05-09 07:47:12
Autor: WW
[...]W dniu 2012-05-09 00:34, Krzysiek pisze:

A wiec wcale nie odnosi sie Pan do tych,
ktorzy na cos sie powoluja, obojetnie trafnie czy nietrafnie, a odnosi
sie Pan bezposrednio do wspomnienia, dla Pana zycie Pileckiego
i jego Oswiecim to brednie.

Nie zawsze ilość przechodzi w jakość. Po odrzucenie bełkotu zostaje zwykłe niezrozumienie.
Zdanie p. Pileckiego, porównujące zbrodnie Niemców  do postępowania komunistów po wojnie, świadczą o całkowitym ignoranckie i niezrozumieniu przez niego realiów tamtych czasów. Jasne się to staje po zapoznaniu się z jego innymi wypowiedziami.

  Nie nad tym, ze naganne jest pamietac,
a nad tym dlaczego sie pamieta.

I tak samo jak wyżej. Nie da się jednak utopić sensu w ilości bełkotu.
Zaplanowanie i zrealizowanie akcji politycznej na meczu sportowym, gdzie jedyną wartością powinna być tylko rywalizacja zawodników, jest obrzydliwe.

Data: 2012-05-09 22:08:02
Autor: Krzysiek
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Hallo,

Am 09.05.2012 07:47, schrieb WW:

[...]

Nie zawsze ilosc przechodzi w jakosc. Po odrzucenie belkotu zostajezwykle niezrozumienie.
Zdanie p. Pileckiego, porównujace zbrodnie Niemców do postepowania komunistów po wojnie, swiadcza o calkowitym ignoranckie i
niezrozumieniu przez niego realiów tamtych czasów. Jasne sie to staje po zapoznaniu sie z jego innymi wypowiedziami.

oh, to jest przeciez jasne dla mnie, od razu mogl Pan tak napisac -
jezeli Niemcy to zbrodnie, jezeli komunisci to postepowanie.
Przynajmniej wiem o co Panu chodzi.

Z niezrozumieniem przez Pileckiego realiow tamtych czasow nie jest
on wcale odosobniony, miliony, dziesiatki milionow mialo problemy ze
zrozumieniem, a ci pozabijani do konca nie zrozumieli.
Za to ci z czarnymi podniebieniami doskonale tamte realia rozumieli
i, jak widze, Pan tez je swietnie rozumie.

Moim zdaniem to dobrze, przynajmniej nie potrzeba silic sie na
wyjasnienia.

[...]

[...]

Akurat o tym Panu niewiele powiem, na meczach sie nie znam, sportem
nigdy sie nie interesowalem i cele jakie w nim sa stawiane sa mi
zupelnie obojetne, jak ktos chce tracic w ten sposob czas to niech
sie tym zajmuje, to jego czas, a nie moj.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-05-09 23:01:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4faace9f$0$9517$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
Hallo,

Am 09.05.2012 07:47, schrieb WW:

[...]

[...]

Reasumując: gówno wiesz, ale głos zabierasz.

Data: 2012-05-09 23:40:19
Autor: Obserwator
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):
Reasumujac: gowno wiesz, ale glos zabierasz.

wy wolicie jak glos zabiera taki wiele wiedzacy jak Leperchaun piszacy tu pod
dziesiatkami nickow albo warzywny lub pietrzykowski. Z nimi sie wam najlepiej
dyskutuje, bo macie ten sam poziom intelektualny.

Data: 2012-05-10 09:12:39
Autor: Roman Rumian
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Panie Krzysztofie,

W dniu 2012-05-09 22:08, Krzysiek pisze:
(...)
[...]

brawo i szacunek dla Pana za tak jasne i logiczne demaskowanie krętactw i hipokryzji tego obrońcy czerwonych łajdaków.

Serdecznie pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2012-05-04 13:34:11
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:48e59498-8399-4b08-832c-928b2305d7a1i8g2000vbm.googlegroups.com...
Tego w GWnie i WSI24 nie zobaczycie:
http://www.youtube.com/watch?v=1r3WjPfIAoU

Ciekaw jestem ile PiS im zaplacil?

BBR

Data: 2012-05-04 12:49:43
Autor: White Power
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisa(a):

Ciekaw jestem ile PiS im zaplacil?

A co ma PiS z tym wsplnego?
Widz ze s w tym nieszczsnym kraju popierdole ktre uznaj e jak pis powie e  ziemia jest okrga to kady ktry powie to samo bdzie uznawany za pisiora.

Data: 2012-05-05 06:46:33
Autor: stevep
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Dnia 04-05-2012 o 14:49:43 White Power  <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisa(a):

[...]

Ale wikszo pisiorw uwaa, e ziemia jest paska jask talerz , a osi  obrotu jest ich prezio.  ;)
--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-05-04 15:34:17
Autor: jadryś
[...]

Ich takie rzeczy przerażają,, Jak i w ogóle wszystko inne nad czym nie mają kontroli.

Data: 2012-05-04 11:11:49
Autor: brat_olin
On 4 Maj, 15:34, jadry <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-05-04 10:48, brat_olin pisze:

> Tego w GWnie i WSI24 nie zobaczycie:
>http://www.youtube.com/watch?v=1r3WjPfIAoU

Ich takie rzeczy przeraaj,, Jak i w ogle wszystko inne nad czym nie
maj kontroli.

Ale jak kibice te transparenty wniesli na stadion?
Zaryzykuje teze, ze Tusk z Bulem beda miec zgryza na Euro.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-05 06:47:22
Autor: stevep
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Dnia 04-05-2012 o 20:11:49 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisa(a):

> [...]

maj kontroli.

Ale jak kibice te transparenty wniesli na stadion?
Zaryzykuje teze, ze Tusk z Bulem beda miec zgryza na Euro.

Ku uciesze wszystkich debili.

Data: 2012-05-05 09:49:01
Autor: jadry
W dniu 2012-05-04 20:11, brat_olin pisze:

[...]

Normalnie, przecie pki co wnoszenie transparentw nie jest zabronione.
A co do meczw na EURO to Tusk z pewnoci zdy wysmay jaki ukaz zabraniajcy wnoszenia transparentw na stadiony.

Data: 2012-05-06 08:01:06
Autor: stevep
Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw
Dnia 05-05-2012 o 09:49:01 jadry <rg@yachoo.com> napisa(a):

[...]

A nie mogliby ci kretyni zaj si tym co robi si na stadionie, a wic  kibicowaniem? Dla przykladu na meczach Legii wywieszany jest transparent  "Nieznani sprawcy", moe chodzi o to, e nawet nieznani sprawcy kopi  pik lepiej od pikarzy Legii?

Data: 2012-05-04 21:29:49
Autor: Przemyslaw W
[...]

Ale to w sieci mozesz zobaczyc:

http://www.sciaga.pl/tekst/125768-126-odmiana-przez-przypadki

Przemek

--

"Istnieje przedsiebiorstwo produkujace klamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzedzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o klamstwo smolenskie, ale o klamstwa dotyczace wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczynskiego,

Data: 2012-05-04 22:03:48
Autor: u2
[...]

Od dzisiaj kibicuje dla Slaska, choc Jaga z mojego regionu i tez jej
kibicuje ;)

Szacun dla kibolow Slaska Wroclaw