Szacunek

Data: 2010-06-27 20:32:49
Autor: nuroslaw
Szacunek
bo w nurkowaniu wiele rzeczy jest na opak. To chyba jedyna działalność gdzie dosięgnięcia dna, traktowane jest jako sukces.

Data: 2010-06-27 21:21:51
Autor: PAweł
Szacunek
bo w nurkowaniu wiele rzeczy jest na opak. To chyba jedyna działalność gdzie dosięgnięcia dna, traktowane jest jako sukces.

Ano własnie tu chyba tkwi błąd. Wg mnie sukcesem jest powrót na powierzchnię.

P.

Data: 2010-06-27 21:31:14
Autor: uwaga_NAIP
Szacunek
Ano własnie tu chyba tkwi błąd. Wg mnie sukcesem jest powrót na powierzchnię.

skądalem jest to że ldzie niewyszkoleni ryzykujo a my ze składek płacimy za ich helikoptery i sszpiale

jk

Data: 2010-06-27 22:00:13
Autor: Loti
Szacunek