Szacunek

Data: 2010-06-27 21:26:33
Autor: PAweł
Szacunek
///////
Nieważne czy robił to od 40 lat czy o 2 lat. Nieważne czy przygotowywał się rok czy jeden dzień.
//////
Maciek

A może jednak ważne? Może w 41 roku nurkowania albo gdyby przygotowywał sie 366 dni to by dzisiaj siedział na brzegu jeziora i pogryzał kiełbaskę z grila ?
Ile by sie nie przygotowywał to na dzień dzisiejszy był słabo przygotowany.

I szacunek nie ma nic do mojej opinii. szkoda kolegów ;-(

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-28 09:05:48
Autor: Pszemol
Szacunek
"PAwel" <inter@op.pl> wrote in message news:60b5.000011fb.4c27a5e9newsgate.onet.pl...
///////
[...]

Czy sugerujesz ze wszystkie wypadki mają przyczynę w złym przygotowaniu się??
Śmiem wątpić... Żebyś nie wiem ile się przygotowywał zawsze może znaleźć
się tam coś, co Cię zaskoczy - choćby reakcja Twojego organizmu której nigdy
się nie spodziewałeś.

Szacunek