Szafa rackowa

Data: 2017-06-10 07:51:19
Autor: Shrek
Szafa rackowa
Już nie pamiętam kto narzekał, że na powiślu trzeba płacić za parking, a on przecież musi szafę rackową przewieźć.

https://www.youtube.com/watch?v=vQ5MA685ApE ;)

Shrek

Data: 2017-06-10 10:44:22
Autor: Liwiusz
Szafa rackowa
W dniu 2017-06-10 o 07:51, Shrek pisze:
Już nie pamiętam kto narzekał, że na powiślu trzeba płacić za parking, a
on przecież musi szafę rackową przewieźć.

https://www.youtube.com/watch?v=vQ5MA685ApE ;)

Chyba Maciek "Babcia" Dobosz.

--
Liwiusz

Data: 2017-06-10 10:55:51
Autor: nadir
Szafa rackowa
W dniu 2017-06-10 o 07:51, Shrek pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ5MA685ApE ;)

Rozumiem, że serwer musiał być cały czas online, tylko jak oni zapewnili łączność z tym serwerem podczas przenosin?

Data: 2017-06-10 04:53:19
Autor: sczygiel
Szafa rackowa
W dniu sobota, 10 czerwca 2017 10:55:56 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
W dniu 2017-06-10 o 07:51, Shrek pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=vQ5MA685ApE ;)

Rozumiem, że serwer musiał być cały czas online, tylko jak oni zapewnili łączność z tym serwerem podczas przenosin?

modem gsm...

Ale to taka sztuka dla sztuki bo i tak chyba musieli zmienic dns na ten ip gsm-owy (nie ogladalem calosci).

Data: 2017-06-11 00:11:13
Autor: nadir
Szafa rackowa
W dniu 2017-06-10 o 13:53, sczygiel@gmail.com pisze:

modem gsm...

To znaczy, że można ten serwer spokojnie wyłączyć i świat by się nie zawalił.

Data: 2017-06-10 16:39:07
Autor: sczygiel
Szafa rackowa
W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 00:11:29 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
W dniu 2017-06-10 o 13:53, sczygiel@gmail.com pisze:

> modem gsm...

To znaczy, że można ten serwer spokojnie wyłączyć i świat by się nie zawalił.

Tak, na tyle na ile patrzylem to chłopakom sie deczko nudziło i taki se wybrali punt honoru aby przewieźć go tak aby utrzymać uptime.

W tym temacie są np takie urządzenia które pozwalają przepiąć komputer z gniazdka na ups bez wyłączania tego komputera. Polcja takich uzywa aby zabrac komus komputr z domu kiedy istnieje mozliwosc ze dyski sa zaszyfrowane i po restarcie trzeba będzie podac hasło.

Wtedy wpinają sie w gniazdko i jak odciete zostanie zasilanie w gniazdku to ups przejmuje te role. Nawet takie fikusne wpinki maja aby bez wyłaczenia zasilania wypiąć wtyczke ze sciany i wpiąc do ups-a.

Ale nie moge namierzyć takiego filmiku na youtube aby ci pokazac.

Sprytna sprawa.

Data: 2017-06-11 12:00:33
Autor: re
Szafa rackowa

Użytkownik  xx

[...]

-- -
Czy mają też sztuczną grawitację ? Bo jak ktoś wykorzysta do zablokowania komputera czujnik przyspieszenia to z całego trudu obiboków nici.

Data: 2017-06-11 05:14:26
Autor: sczygiel
Szafa rackowa
W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 12:00:40 UTC+2 użytkownik re napisał:
Użytkownik  xx

[...]

Tak. Maja tez triki na zaminowane, obsypane wąglikiem i zagazowane komputery.
To w końcu profesjonaliści :P

Data: 2017-06-11 13:36:05
Autor: J.F.
Szafa rackowa
Dnia Sat, 10 Jun 2017 16:39:07 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
[...]

A to srednio sobie wyobrazam.

Wpinaja sie w kabel zasilajacy czy jak ?

J.

Data: 2017-06-11 04:40:36
Autor: przemek.jedrzejczak
Szafa rackowa
Nie bądź cykor po prostu wyłączaj kompa jak idziesz otworzyć drzwi :-)

Data: 2017-06-11 17:01:26
Autor: J.F.
Szafa rackowa
Dnia Sun, 11 Jun 2017 04:40:36 przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

Nie bądź cykor po prostu wyłączaj kompa jak idziesz otworzyć drzwi :-)

Wychodzi na to, ze trzeba listwe zaminowac :-)

J.

Data: 2017-06-11 05:13:13
Autor: sczygiel
Szafa rackowa
W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 13:36:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sat, 10 Jun 2017 16:39:07 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com > W tym temacie są np takie urządzenia które pozwalają przepiąć
> [...]
> podac hasło.

A to srednio sobie wyobrazam.

Wpinaja sie w kabel zasilajacy czy jak ?

Tu wersja dla "kazdy gupi tak umi":
https://www.youtube.com/watch?v=erq4TO_a3z8

W drugiej czesci jest trik z wtyczką. Dla różnych wtyczek sa różne metody ale idea jest ta sama.

Data: 2017-06-11 16:00:22
Autor: Miller Artur
Szafa rackowa
W dniu 2017-06-11 o 14:13, sczygiel@gmail.com pisze:

Tu wersja dla "kazdy gupi tak umi":
https://www.youtube.com/watch?v=erq4TO_a3z8

W drugiej czesci jest trik z wtyczką. Dla różnych wtyczek sa różne metody ale idea jest ta sama.

ciekaw jestem rozwiązania dla europejskich wtyczek i zagłębionych gniazdek.

a.

Data: 2017-06-11 07:43:17
Autor: sczygiel
Szafa rackowa
W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 16:00:26 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:
W dniu 2017-06-11 o 14:13, sczygiel@gmail.com pisze:

> Tu wersja dla "kazdy gupi tak umi":
> https://www.youtube.com/watch?v=erq4TO_a3z8

a.

Czasem sie nie daje elegancko. Np przy wtyczkach brytyjskich które są specjalnie projektowane aby sie nie dało. Wtedy odkreca sie gniazdko i wpina w kable zasilajace. Choc te styki wciskane w gniazdkach moga sprawic ze taka operacja sie nie uda :)

Data: 2017-06-11 14:23:13
Autor: PlaMa
Szafa rackowa
W dniu 2017-06-11 o 01:39, sczygiel@gmail.com pisze:

Tak, na tyle na ile patrzylem to chłopakom sie deczko nudziło i taki se wybrali punt honoru aby przewieźć go tak aby utrzymać uptime.

i po co?

" was accidentally disconnected from power when the customer removed another server from the rack"

Data: 2017-06-11 07:44:08
Autor: sczygiel
Szafa rackowa
W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 14:23:22 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
> [...]

i po co?

" was accidentally disconnected from power when the customer removed another server from the rack"

Operacja sie udała ale pacjent zmarł...

Data: 2017-06-12 18:25:59
Autor: SW3
Szafa rackowa
W dniu 11.06.2017 o 16:44 <sczygiel@gmail.com> pisze:

" was accidentally disconnected from power when the customer removed
another server from the rack"

Operacja sie udała ale pacjent zmarł...

Po każdej operacji pacjent umiera, po jakimś czasie.

--
SW3
-- --

Data: 2017-06-22 04:55:48
Autor: __Maciek
Szafa rackowa
Sat, 10 Jun 2017 16:39:07 -0700 (PDT) sczygiel@gmail.com napisał:

[...]

Przeciętny UPS (np. APC Smart UPS 700) powinien nadać się do takiej
operacji bez jakiejkolwiek przeróbki - kwestia tylko dorobionych
złączek do podłączenia się do wtyczki i do sieci, oraz zewnętrznego
łącznika do zwierania wejścia UPS z wyjściem.

Data: 2017-06-11 04:39:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Szafa rackowa
Nie kiedy masz podpisaną umowę 24/7.
Przeróbka zasilacza żeby podłączyć UPS to ciekawy pomysł ale zamiast tachac kloca można wziąć wózek z amortyzacją :-)
Zasięg pewnie stracili w tunelu U3 (pomiędzy Rödingsmarkt a Berliner Tor) nawet dziś sie zdarza a co dopiero w 2010r.
Aha jak chodził 7 lat bez przerwy to nie był Windows :-)

Data: 2017-06-11 11:49:17
Autor: T.
Szafa rackowa
[...]

Mają dobry zasięg GSM w tym U-Bahnie.
Ps. Ja to bym zakapował, że podejrzani faceci z podejrzanym ładunkiem wchodzą do kolejki... :-)   Ale to w 2010 r. było, zanim się zaczęli wysadzać.
T.

Szafa rackowa