Szafarz papieskich relikwii.

Data: 2011-02-14 18:15:32
Autor: Grzegorz Z.
Szafarz papieskich relikwii.
Przemysław Warzywny napisał:

Kardynał Dziwisz mianował się ostatnio na nowe ekskluzywne stanowisko. Jest on szafarzem papieskich relikwii.

Ciekawe czy bł.Kapcie się zachowały?

Data: 2011-02-14 18:32:35
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:14p302zm05ltl.1jddcvw2wm230$.dlg40tude.net...
Przemysław Warzywny napisał:

Kardynał Dziwisz mianował się ostatnio na nowe ekskluzywne stanowisko. Jest
on szafarzem papieskich relikwii.

Ciekawe czy bł.Kapcie się zachowały?

Popluty Staek tnie na kawałki, żeby było jak najwięcej "relikwii".

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-14 12:36:44
Autor: D.J.MC Donald Musk
Szafarz papieskich relikwii.
On 14 Lut, 18:32, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisa w wiadomo cinews:14p302zm05ltl.1jddcvw2wm230$.dlg40tude.net...

> Przemys aw Warzywny napisa :

> Ciekawe czy b .Kapcie si zachowa y?

Popluty Staek tnie na kawa ki, eby by o jak najwi cej "relikwii".

Przemek

--

"Rozumiem al PiS, e czuje si bardzo ograniczone i - by tak rzec -
zubo one przed wyborami z powodu zakazu, bo przecie w najt szych g owach

Magdalena roda

to jak ty gazete wyborcza - twoja relikwie...
no ale chyba nie zanosisz jej wtedy do WC?
- w to akurat nie uwierze!

Data: 2011-02-14 22:04:10
Autor: Przemysław Warzywny
Szafarz papieskich relikwii.

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał

 gazete wyborcza - twoja relikwie...
no ale chyba nie zanosisz jej wtedy do WC?
- w to akurat nie uwierze!

Ty w ustępie używasz gazety? Moje gratulacje. Ile metrów od stodoły masz ten przybytek?

Przemek

Data: 2011-02-14 22:18:48
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Za komuny był zdaje się taki program w TV - "nowoczesność w domu i
zagrodzie" - wyuczyli go.

Data: 2011-02-14 22:21:57
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:crhuihfvbr0c.1g1fxy48go8tr.dlg40tude.net...
[...]