Szafarze spermy przenajśw.

Data: 2010-09-10 16:35:49
Autor: bartez
Szafarze spermy przenajśw.

Użytkownik "Jesienny" <jesienny@poland.com> napisał w wiadomości news:1pxxwmjk6rsdk$.10dpefm7jo9nw$.dlg40tude.net...

...<

Po 1:
Jak se bede chciał coś przeczytać to se przeczytam i nie potrzebny mi Twój link na grupie;

Po 2:
Jak bedziesz chciał napisać (skopiować) coś "mondrego" co jeszcze nikt w danym dniu nie napisał to przejrzyj choć z 10 ostatnich wątków.

Pa.

Data: 2010-09-10 16:41:32
Autor: bartez
Szafarze spermy przenajśw.

Użytkownik "bartez" <bartezel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c8a4247$0$21001$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Acha. Zapomniałem. Uważajcie! "Crimen Sollicitationis"!

Szafarze spermy przenajśw.