Szafki do samodzielnego montazu

Data: 2021-01-12 17:56:50
Autor: ąćęłńóśźż
Szafki do samodzielnego montazu
Polecicie jak±¶ stronę www, gdzie można sobie zaprojektować i zamówić wykrojone płyty do szafki (typu łazienkowego/kuchennego) dla samodzielnego montażu?
Pod akwa bym chętnie skręcił, ceny gotowych jak z Marsa, a używane maja jakie¶ beznadziejne designy (lata 90-te taa daam ;)) a i tak mam nieco nietypowy wymiar podstawy szkła (85x35).

Data: 2021-01-12 18:48:04
Autor: Irokez
W dniu 2021-01-12 o 17:56, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Wiem że wygodnie w domu narysować,
ale zdecydowanie szybciej, pro¶ciej i nie wiem czy taniej nie będzie jak narysujesz na kartce co chcesz i podejdziesz do stolarza/meble na wymiar/itp.

Rury od nóg kupione w markecie , reszta według rysunku wycięta z płyt, blatu kuchennego (bo większa sztuka) i skręcona w domu.
Trochę dawno było, ceny nie pamiętam.

--
Irokez

Data: 2021-01-22 15:57:40
Autor: Miroo
[...]

Na https://www.meble.pl/na-wymiar/ można sobie zaprojektować różne mebelki wg jakich¶ szablonów.
Oprócz tego jest
https://www.meble.pl/materialy-drewnopochodne/
gdzie sobie można wyrysować poszczególne elementy.

Je¶li masz w okolicy punkt odbioru to wysyłka jest (o ile pamiętam) gratis. Mog± też przysłać kurierem (niestety "parę" zł to kosztuje).

Robiłem szafkę łazienkow± z ponad 20 elementów (koło 70 kg) i wszystko się zgadzało, nic nie brakowało. Jeden element był wgnieciony na kancie.
Brałem płytę "wilgocioodporn±", ale czy tak± dostałem to nie wiem, bo nie potrafię odróżnić od zwykłej.

Gdzie¶ mi mignęła inna strona z podobnymi możliwo¶ciami, ale nie pamiętam jaka.

Aha, na stronie Bluma jest też narzędzie do projektowania szafek (oczywi¶cie z ich osprzętem).

Pozdrawiam

Szafki do samodzielnego montazu