Szajbus WC

Data: 2017-10-30 09:03:51
Autor: Totalna Opozycja
Szajbus WC
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wojciech-cejrowski-dla-do-rzeczy-andrzej-duda-jest-nijaki/scpd3le

"Cejrowski wyraził swój entuzjazm dla pomysłu wprowadzenia w Polsce systemu prezydenckiego i usunięcia funkcji premiera. Zapytany o to, czy Andrzej Duda mógłby być głową państwa w systemie wzorowanym na amerykańskim, odpowiedział: - Pan Duda nie jest charyzmatyczny ani trochę! Jest miły, kulturalny i grzeczny, ale poza tym nijaki. Sądzę, że nie jest oportunistą, więc te jego beznadziejne próby dogadzania wszystkim wynikają chyba z tego, że stara się działać w dobrym tonie - powiedział podróżnik. - Duda jest jak gospodarz na weselu córki, a Polsce potrzebny jest wykidajło - podkreślił."

Bez zgody Nowogrodzkiej nie wygłosiłby takich opinii. Właścicel kota na prezydenta?

CL

Data: 2017-10-30 03:33:19
Autor: Bytomir Kwasigroch
Szajbus WC
No właśnie, Dudeł zapowiedział projekt ws. sądów w ciągu 2 miesięcy które
już minęły i nic się nie dzieje:)

Data: 2017-10-30 08:56:58
Autor: japanizer
Szajbus WC
On Monday, October 30, 2017 at 7:33:20 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
No właśnie, Dudeł zapowiedział projekt ws. sądów w ciągu 2 miesięcy które
już minęły i nic się nie dzieje:)

A jak tam zapowiedziana przed wyborami prezydenckimi "ustawa frankowa"? Dalej piszą?

Data: 2017-10-30 16:58:53
Autor: A. Filip
Szajbus WC
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Bo to bardzo dobra ustawa ma być to ją pisać muszą bardzo starannie! ;-)

Data: 2017-10-30 17:00:49
Autor: Budzik
Szajbus WC
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

;-)
Mam taka naklejke na samochodzie: nie jezdze wolno tylko dokładnie!

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2017-10-31 10:08:00
Autor: Totalna Opozycja
Szajbus WC
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA81EB41BB281Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Gdzie ją masz umieszczoną? ;-))

CL

Data: 2017-10-31 11:01:01
Autor: Budzik
Szajbus WC
Użytkownik Totalna Opozycja ciemny.lud@totalna.opozycja.prl ...

Mam taka naklejke na samochodzie: nie jezdze wolno tylko dokładnie!

Gdzie ją masz umieszczoną? ;-))

Z tyłu oczywiscie.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2017-10-31 15:54:29
Autor: Totalna Opozycja
Szajbus WC

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA81F76E5A9812budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Totalna Opozycja ciemny.lud@totalna.opozycja.prl ...

Mam taka naklejke na samochodzie: nie jezdze wolno tylko dokładnie!

Gdzie ją masz umieszczoną? ;-))

Z tyłu oczywiscie.

Nie mów! Tam? ;-)))

CL

Data: 2017-10-31 17:01:03
Autor: Budzik
Szajbus WC
[...]

Tam? Ty masz jakis specjalny stosunek do tyłu własnego auta?

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-11-01 09:03:02
Autor: jacekbialy80
Szajbus WC
  a jeśli on jeździ konno?

Data: 2017-10-31 08:34:09
Autor: Presidente de San Escobar
Szajbus WC
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]
> już minęły i nic się nie dzieje:)

A jak tam zapowiedziana przed wyborami prezydenckimi "ustawa frankowa"? Dalej piszą?

Hurtem wniosą wraz z kwotą wolną od podatku w wys. 8000zł :DDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-01 11:49:12
Autor: jacekbialy80
Szajbus WC
No i ma rację. Jeśli PAD che być 'prezydentem wszystkich Polaków', to niech uważa, żeby przypadkiem nie został jakimś jaruzelem.

Szajbus WC