Szał posła Nowoczesnej! Krytykuje "Wiadomości" i grozi Danucie Holeckiej: Ja bym panią natychmiast zwolnił!

Data: 2019-04-28 08:02:43
Autor: Lord Donald
Szał posła Nowoczesnej! Krytykuje "Wiadomości" i grozi Danucie Holeckiej: Ja bym panią natychmiast zwolnił!
Szał posła Nowoczesnej! Krytykuje "Wiadomości" i grozi Danucie Holeckiej: Ja bym panią natychmiast zwolnił!

     Komisja Europejska z panią komisarz Bieńkowską przedstawiła budżet fatalny. Pani Bieńkowska nie protestowała

-- mówił Ryszard Czarnecki w programie ,,Gość Wiadomości".

Kandydat Prawa i Sprawiedliwości w wyborach do Parlamentu Europejskiego komentował dzisiejsze konwencje wyborcze PiS i KE.

     Prezes Kaczyński mówił prawdę, mówił o silnej Polsce w UE, a lider opozycji, jak cała opozycja, mówił o Polexicie, czyli o jakiejś bajce, jak Yeti w Himalajach czy potwór z Loch Ness

-- stwierdził Czarnecki.

Drugi z gości programu, Krzysztof Mieszkowski skrytykował ,,Wiadomości" TVP i zaatakował Danutę Holecką.

     Pani została szefową ,,Wiadomości". Ja bym panią natychmiast zwolnił

-- stwierdził. Odpowiedział mu Czarnecki:

     Jest pluralizm, skoro debatujemy. A pan mówi trzy razy więcej ode mnie

-- powiedział.

Następnie Czarnecki mówił o problemie unijnego budżetu.

     Komisja Europejska z panią komisarz Bieńkowską przedstawiła budżet fatalny. Pani Bieńkowska nie protestowała

-- stwierdził.

     Jest czas na renegocjacje z nowym PE i nową KE. Chciałbym byśmy ponad podziałami politycznymi o to walczyli. (...) Zagrajmy w jednej, biało-czerwonej drużynie

-- dodał.

https://wpolityce.pl/polityka/444386-mieszkowski-grozi-holeckiej-ja-bym-pania-zwolnil?fbclid=IwAR0-AaKpQd9sckpq4MlyI-x2Al8ebHKXVA1AIhoqrvzIXOY5da5hTBvNVK4

Data: 2019-04-28 10:34:26
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qa3fm2$17vp$1gioia.aioe.org...
Szał posła Nowoczesnej! Krytykuje "Wiadomości" i grozi Danucie Holeckiej: Ja bym panią natychmiast zwolnił!

Chcesz powiedzieć, że w TVP pracują święte krowy?

- Lepudruk -

Szał posła Nowoczesnej! Krytykuje "Wiadomości" i grozi Danucie Holeckiej: Ja bym panią natychmiast zwolnił!