Szala jest nienormalny?

Data: 2009-02-28 18:28:22
Autor: castrol
Szala jest nienormalny?
za http://ekstraklasa.wp.pl/wid,10895262,kat,32284,title,Legia-odwola-sie-do-Komisji-Ligi,wiadomosc.html

W piątkowym meczu pomiędzy Polonią a Legią czerwoną kartką został ukarany Wojciech Szala. Legia odwoła się od werdyktu sędziego do Komisji Ligi Ekstraklasy - czytamy na oficjalnej stronie "Wojskowych".

Dziesięć minut przed zakończeniem meczu Szala został wyrzucony z boiska za uderzenie łokciem Daniela Mąki. Zdaniem kierownika drużyny Ireneusza Zawadzkiego oraz samego zawodnika, sędzia podjął w tej sytuacji błędną decyzję.

- Decyzja arbitra jest niesłuszna i będziemy się odwoływać do Komisji Ligi Ekstraklasy - zapowiedział Zawadzki na łamach legia.com.

Pewny pozytywnego rozpatrzenia odwołania jest Wojciech Szala. Piłkarz uważa, że to Daniel Mąka powinien zostać ukarany, a nie on.

- To ja jestem stroną pokrzywdzoną i tego faulu nie powinno być. Jeżeli zawodnik trzymał się za twarz a nie dostał w twarz, to on powinien zostać ukarany - przekonuje Szala.

- Jeżeli ja dostałem czerwoną kartkę za taki faul, to Polonia powinna kończyć mecz w ósemkę. Dziesięć minut wcześniej mówiłem do sędziego, że po zagraniach polonistów, gdy wybijali nam zęby i rozwalali nosy, to ja na pewno dostałbym czerwoną kartkę. Minęło parę minut i tak się stało - dodaje piłkarz Legii.

Gosc ma niezly tupet. Pomijam juz kwestie ze on praktycznie w kazdym meczu powinien wylatywac z boiska. Niewiniatko cholerne :D

Jacek Kustra

Data: 2009-02-28 19:23:02
Autor: Przemek Budzyński
Szala jest nienormalny?
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
W piątkowym meczu pomiędzy Polonią a Legią czerwoną kartką został ukarany Wojciech Szala.

nareszcie. Dawno czerwona kartka mnie tak nie ucieszyła. Wreszcie jakiś sędzia
należycie ustosunkowal się do tego wariata.

Data: 2009-02-28 19:44:59
Autor: Aman
Szala jest nienormalny?

Gosc ma niezly tupet. Pomijam juz kwestie ze on praktycznie w kazdym meczu powinien wylatywac z boiska. Niewiniatko cholerne :D

akurat w tym wypadku nie byl to faul na czerwona kartke . A jezeli byl to Trałka też powinien wyleciec z boiska .
A jeśli chodzi o Mąke to zupełnie inny temat. Gość po prostu udawał. Lód przykładał do prawego policzka a na filmiku widac ze jesli juz dostał to w lewy policzek .
No ale on to tak lubi pajacowac. Mialem z nim  watpliwa przyjemnosc grac z 3-4 lata temu w lidze siódemek . Owszem gosc jak na ta lige byl wymiataczem , ale zagrywki mial wiesniackie , typu  jak nawet ktos go niechcacy sfaulowal to wyzywal od najgorszych . A jak raz jeden gosc chcial mu za to przylozyc , to pan opalony zadzwonil po jakichs miesniakow.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-02-28 22:19:21
Autor: Cavallino
Szala jest nienormalny?
Użytkownik "Aman" <aman@NIEwp.SPAMUJ.pl> napisał w wiadomości news:goc0m4$ooq$1inews.gazeta.pl...

Gosc ma niezly tupet. Pomijam juz kwestie ze on praktycznie w kazdym meczu powinien wylatywac z boiska. Niewiniatko cholerne :D

akurat w tym wypadku nie byl to faul na czerwona kartke .

Oczywiście że był.
Każde celowe uderzenie z łokcia jest faulem na czerwoną kartkę.
A chyba nie masz wątpliwości, czy Szala zrobił to celowo, czy był to przypadek?

Data: 2009-03-01 10:12:31
Autor: bodyn
Szala jest nienormalny?
Aman pisze:

[...]

Za co? Szala go uderzyl lokciem. Widac ze celowo. Ze lekko? fakt . I co z tego.
Tralka mogl zolta dostac za udawanie.
Nie wiem jak mialo by wygladac odwolanie Legi:"bo uderzyl lekko"?

Data: 2009-03-01 12:36:43
Autor: Ryszard Chmielnik
Szala jest nienormalny?

Nie wiem jak mialo by wygladac odwolanie Legi:"bo uderzyl lekko"?

Co sie dziwisz? Mogl zabic! Nie zrobil tego czyli odwolanie uzasadnione.

Data: 2009-02-28 20:42:56
Autor: tees
Szala jest nienormalny?
castrol pisze:

Gosc ma niezly tupet. Pomijam juz kwestie ze on praktycznie w kazdym meczu powinien wylatywac z boiska. Niewiniatko cholerne :D

To jest w nim najbardziej wk****ce. Jest wielu zawodników, którzy grają bardzo ostro i nie oszczędzają kości rywali - choćby u nas Cleber. Ale większość z nich - mimo wszystko - stara się bardziej lub mniej udolnie trafić piłkę, mało kiedy mamy do czynienia z kimś kto notorycznie bije łokciem w twarz przeciwnika - co ma z walką o piłkę bardzo mało wspólnego.

Dodatkowo W.Szala doprowadza mnie do białej gorączki swoimi flegmatycznymi wypowiedziami po meczu, że to on jest pokrzywdzony, to on był bardziej faulowany itp. itd. Kiedy tylko jest wywiad z Szalą - jestem od razu pewny że usłyszę coś co mnie utwierdzi w przekonaniu że telewizja kłamie i inny mecz oglądałem.

Gość jakby żył w jakimś swoim matriksie - kiedy Hajto zakończy karierę - ma dużą szansę na znaczący awans na mojej liście "ulubionych graczy".

pzdrw
tees

Szala jest nienormalny?