Szala jest nienormalny?

Data: 2009-02-28 20:42:56
Autor: tees
Szala jest nienormalny?
castrol pisze:

Gosc ma niezly tupet. Pomijam juz kwestie ze on praktycznie w kazdym meczu powinien wylatywac z boiska. Niewiniatko cholerne :D

To jest w nim najbardziej wk****ce. Jest wielu zawodników, którzy grają bardzo ostro i nie oszczędzają kości rywali - choćby u nas Cleber. Ale większość z nich - mimo wszystko - stara się bardziej lub mniej udolnie trafić piłkę, mało kiedy mamy do czynienia z kimś kto notorycznie bije łokciem w twarz przeciwnika - co ma z walką o piłkę bardzo mało wspólnego.

Dodatkowo W.Szala doprowadza mnie do białej gorączki swoimi flegmatycznymi wypowiedziami po meczu, że to on jest pokrzywdzony, to on był bardziej faulowany itp. itd. Kiedy tylko jest wywiad z Szalą - jestem od razu pewny że usłyszę coś co mnie utwierdzi w przekonaniu że telewizja kłamie i inny mecz oglądałem.

Gość jakby żył w jakimś swoim matriksie - kiedy Hajto zakończy karierę - ma dużą szansę na znaczący awans na mojej liście "ulubionych graczy".

pzdrw
tees

Szala jest nienormalny?