Szaleństwo?

Data: 2012-12-29 11:55:12
Autor: Trybun
Szaleństwo?

"Fotoradarowemu szaleństwu przygląda się też Rzecznik Praw Obywatelskich":

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Polaczek-Fotoradary-to-przemysl-fotograficzny,wid,15212315,wiadomosc.html

Ale co nam z tego? Komu służy ten rzecznik, komu służy każdy inny organ kontroli w tym kraju? - Na pewno nie obywatelom, a garstce samozwańczych władyków którzy robią w tym kraju co tylko im się podoba.

Data: 2012-12-29 18:41:18
Autor: inz. Jaskiniowy
Szaleństwo?
W dniu 2012-12-29 11:55, Trybun pisze:

[...]

Nie nam... I nie Polsce.

--
Chujnia z grzybniÄ…, z patatajcem.

Data: 2012-12-29 19:21:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Szaleństwo?

Użytkownik "inz. Jaskiniowy" <0spartans0@gmail.com> napisał w wiadomości news:kbn9vu$eiv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Krasnoludkom i sierotce Marysi? A może temu wrednemu Gargamelowi?

rozbawiony

Data: 2012-12-30 13:48:39
Autor: Trybun
Szaleństwo?
W dniu 2012-12-29 18:41, inz. Jaskiniowy pisze:
[...]

Ano nie nam, mimo tego że jego urząd utrzymywany za fundusze z naszych kieszeni.. Pewnie nawet krasnoludki przyznają mu premię za dobrze wykonywaną "pracę"...

Data: 2012-12-29 19:42:24
Autor: xan
Szaleñstwo?
W dniu 29.12.2012 11:55, Trybun pisze:

"Fotoradarowemu szaleñstwu przygl±da siê te¿ Rzecznik Praw Obywatelskich":

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Polaczek-Fotoradary-to-przemysl-fotograficzny,wid,15212315,wiadomosc.html

Ale co nam z tego? Komu s³u¿y ten rzecznik, komu s³u¿y ka¿dy inny organ
kontroli w tym kraju? - Na pewno nie obywatelom, a garstce samozwañczych
w³adyków którzy robi± w tym kraju co tylko im siê podoba.

no to przyjdzie Rostowskiemu zrobiæ psikusa i zacz±æ je¼dziæ tyle ile pokazuj± znaki, nawet wg. tych najbardziej bezsensu.

A rzecznik, nie ma mocy sprawczej aby co¶ zmieniæ, bo na rz±d nie ma instrumentu aby wp³yn±æ.

Data: 2012-12-30 13:49:22
Autor: Trybun
Szaleñstwo?

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Polaczek-Fotoradary-to-przemysl-fotograficzny,wid,15212315,wiadomosc.html Ale co nam z tego? Komu s³u¿y ten rzecznik, komu s³u¿y ka¿dy inny organ
[...]

Wprowadzaj±c takie przepisy ten odszczepieniec spo³eczny doskonale wie ¿e one musz± byæ ³amane, nikt, ¿aden kierowca na prostej drodze poza miastem nie zwolni do 40tki tylko z tego powodu bo tak ka¿e w³adza.
Rzecznik ma szeroki wachlarz mo¿liwo¶ci interweniowania w takich sprawach, jednak jako¶ tak dziwnie nie interesuj± go te sprawy. Tak w³a¶ciwie to chyba poza wykonywaniem poleceñ polityków nic go nie interesuje.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2012-12-30 02:18:59
Autor: the_foe
Szaleństwo?
[...]

ja proponuje zrobic rzadowi psikusa i zaczac jezdzic zgodnie z przepisami. Jak ktos jest twardy to moze dokopac mocniej: przestac chlac i palic.

--
the_foe

Data: 2012-12-30 02:47:04
Autor: Jaskiniowiec
Szaleñstwo?
W dniu 30.12.2012 o 02:18 the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:

[...]

Nie tu, to gdzie indziej doloza akcyze, podatek, kare etc Walka z cieniem  i odmrazanie sobie uszu na zlosc babci... Nie tedy droga. Nalezy  zastanowic sie, jak zmienic ten chory system, ktory szkodzi obywatelom.

Najwlasciwszym byloby wyjechac i zabrac rodzine ze soba. I przede  wszystkim nie wracac i nie przysylac ani jednego ojrocenta. Im wiecj by ak  zrobilo, to w koncu przyszedlby bauer, wykupil te dzikie stepy i zagonil  reszte baranow, ktora zostala do powaznej roboty. To bylaby kara za  glupote, czyli za wybory i naiwnosc...

Aczkolwiek tu sie urodzilismy, wiec to ICH nalezy przepedzic w pissdoo, a  nie podporzadkowywac sie kazdej ichniejszej zachciance, bo im sie stolki w  Brukseli marza.

Posel powinien dostawac srednia krajowa wyliczana wg GUS. Wtedy moze sami  by dazyli do podwyzszania standardow zycia obywateli. O radnych gminnych i  powiatowych, ktorzy biora kase za nic, nawet nie wspominam, bo to juz  totalna patologia tego kraju i wywalanie ogromu pieniedzy w proznie.

--
W³adza wie co mówi. Jak mówi ¿e zabierze, to zabierze. A jak mówi ¿e da,  to mówi.

Data: 2012-12-30 08:14:48
Autor: pluton_
Szaleñstwo?

Jak ktos jest twardy to moze dokopac mocniej: przestac chlac
i palic.

Wystarczy palic przemycone i chlac wlasne napedzone.

Nullification

Data: 2012-12-30 13:50:07
Autor: Trybun
Szaleństwo?
W dniu 2012-12-30 02:18, the_foe pisze:
[...]

Myślisz że tam siedzą idioci i wprowadzają oni przepis który da się respektować? Myślisz że to przypadek że na trasie Konin-Poznań, alternatywnej do autostrady A2 co parę kilometrów ograniczania prędkości nawet do 40 km/h? Odpowiem ci - NIE jest to jawne gnojstwo mające na celu utrudnianie życia kierowcom, i wymuszania do korzystania z płatnej autostrady.

Data: 2012-12-30 14:10:52
Autor: [He®Sk]
Szaleñstwo?
On Sat, 29 Dec 2012 11:55:12 +0100, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com>
wrote:

"Fotoradarowemu szaleñstwu przygl±da siê te¿ Rzecznik Praw Obywatelskich":

 z racji wykonywanej pracy bywam czesto za granica. tylu radarow i
innych dupereli w postaci znakow zakazu i ograniczen predkosci po to
by za zakretem kasowac kierowcow nie widzialem nigdzie. kolejny
idiotyzm to swiatla w dzien. smieja sie z nas w calej ue. by ci umysl
odzwiezyc nakaz ich uzywania wprowadzil pisowski polaczek.

Data: 2012-12-30 14:28:29
Autor: Trybun
Szaleństwo?
wrote:

[...]

Tak to prawda - takie rzeczy to tyko w tuskolandzie. A co do świateł w dzień - no cóż mi ten przepis odpowiada,. czyli w głosowaniu byłbym przeciwny jego wycofaniu.

Data: 2012-12-30 19:02:59
Autor: Wiesiaczek
Szaleñstwo?

wrote:

[...]

Bo Twój przedpiśca nie uwzględnił różnic klimatycznych "zagranicą".
Ponadto infrastruktura dróg u nas nieco się różni, nie wszędzie są wymalowane linie, oświetlenie dróg etc.
Dlatego automatyczne powoływania się na zagranicę jest nieco chybione i też uważam, że światła u nas spełniają pożyteczną rolę. --
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-12-30 21:21:05
Autor: [He®Sk]
Szaleñstwo?
On Sun, 30 Dec 2012 14:28:29 +0100, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com>
wrote:

> [...]

Tak to prawda - takie rzeczy to tyko w tuskolandzie. A co do świateł w dzień - no cóż mi ten przepis odpowiada,. czyli w głosowaniu byłbym przeciwny jego wycofaniu.

nie tylko w tuskolandzie. zasrywanie poboczy znakami zakazu istnieje
od czasow niepamietnych, rowniez PiS dolozyl swoje. co swiatel, uwazam
to za idiotyzm.o ile jeszcze potrafie zrozumiec uzywanie poza terenem
zabudowanym/miastem o tyle swiecenie w tablica rejestracyjna w
sloneczny dzien uwazam za skarjny debilizm.

Data: 2012-12-31 15:35:23
Autor: Trybun
Szaleństwo?
W dniu 2012-12-30 21:21, "[He®Sk]" pisze:

[...]

Jednak Tusk ma możliwość naprostowanie tego wszystkiego, ale on zamiast prostować dokłada jeszcze swoje trzy grosze w psuciu państwa dla obywateli..

No cóż, szkoda że tego przepisu prawodawca nie poddał pod głosowanie użytkownikom dróg, Ja jak już pisałem zagłosowałbym za światłami.

Data: 2012-12-30 15:53:22
Autor: u2
Szaleństwo?
wrote:

[...]

no widzisz herrsk smieja sie z was pelowskie przyglupy, w calej europie :)))

Data: 2012-12-30 21:21:05
Autor: [He®Sk]
Szaleñstwo?
On Sun, 30 Dec 2012 15:53:22 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> odzwiezyc nakaz ich uzywania wprowadzil pisowski polaczek.

no widzisz herrsk smieja sie z was pelowskie przyglupy, w calej europie :)))

uwaga dotyczaca przyglupow jest raczej do ciebie. od kiedy pamietam
zawsze dawales popis otepienia umyslu przez ideologie komunistyczna.

Szaleństwo?