Szalenie niedobra wiadomosc dla PO ich widoki w wyborach sa beznadziejnie male i spadkowe

Data: 2011-07-15 03:35:12
Autor: robertbig
Szalenie niedobra wiadomosc dla PO ich widoki w wyborach sa beznadziejnie male i spadkowe
Co za ulga ,ze wygra PIS.

Nie moge się doczekac ,tej wszechobecnej taniochy która nastanie.

Tych godnych płac.

Tej silnej gospodarki. Kiedy nasze produkty zaleja otwary na osciez amerykański rynek.

Tego powszechnego dobrobytu który nastanie.

Dzieki tym uczciwym i prawdomównym politykom z PIS.

Na czele z najwiekszym z wodzów. Choc nikczemnego wzrostu...

Tak nam dpomósz BUK i MaRyja nazafsze dziewica. Dla jego bolesnej meki
O kur... ale mnie wzieło .Co ja pierdolę ?!
Niewazne bo.

Bo to wszytko sie spełni .PIS bedzie miał przeciez władze absolutna w/g sondazy mutanta2111

Raju przybywaj . Aj waj!!!!!!

Data: 2011-07-15 14:44:05
Autor: Leprechaun
Szalenie niedobra wiadomosc dla PO ich widoki w wyborach sa beznadziejnie male i spadkowe

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:3d906b13-9af4-48d6-8293-a70261cd1a69glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
Co za ulga ,ze wygra PIS.

Wyobraź sobie prezesa wywożonego na taczce. Cudowny widok.

BomBel

Szalenie niedobra wiadomosc dla PO ich widoki w wyborach sa beznadziejnie male i spadkowe