Szaleństwa zimowych nocy.

Data: 2011-12-17 17:43:55
Autor: stevep
Szaleństwa zimowych nocy.
# ... Wszystko zetrze i krew z bojowisk i człowieka i skamieniałe z trwóg  powietrze"

To fragment "Deszczy" Krzysztofa Kamila Baczyńskiego. Jakoś dobrze  koresponduje z moim nastrojem. Zamilkłam chociaż tyle się dzieje. Jak  nigdy. Debata budżetowa, cyrk wokół podsumowania naszej prezydencji,  utrata suwerenności przez Polskę, próba odwołania ministra Sikorskiego,  nawoływanie prezesa Kaczyńskiego abyśmy poszli drogą Chin, szaleństwo  wokół rocznicy stanu wojennego. Gdy tak patrzę, zastanawiam się jakie to  będzie miało znaczenie za 100 lat, gdy już znikniemy z kart historii  współczesnej. Czy ktoś w ogóle wspomni o kryzysie roku 2011? Chyba tak, bo  o Wielkim Kryzysie z 1929 roku mówi się do dzisiejszego dnia. Z pewnością  będą się uczuli o tym przyszli ekonomiści, socjologowie, politolodzy...

Gdy tak słucham tej bitwy, tej wymiany absurdalnych stwierdzeń marzy mi  się wielki deszcz, który wymyłby te napęczniałe złe emocje, oczyściłby  atmosferę, pozwolił rozpłynąć się drobiazgom. Może ja jestem faktycznie  dziwna, ale nie mogę pojąć jak można się całymi dniami wykłócać o  interpretację cytatu. Szczerze: gdyby wszyscy posłowie zajęli się  wolontariatem np. w hospicjum dla dzieci od razu proporcje wróciłyby na  swoje miejsce. Tak, wiem, że nie muszą, wiem, że wielu z Was uzna, że mają  prawo żyć jak chcą i nie oglądać prawdziwych tragedii. Mają! Mają prawo  się wykłócać o krzyże, cytaty, ziewać, dłubać w nosie... I na to wszystko  nich spadnie kurtyna deszczu #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjmcd

--
stevep