Szalikowcy - geneza i wyjaśnienie terminu

Data: 2012-05-18 04:56:50
Autor: Krystian
Szalikowcy - geneza i wyjaśnienie terminu
Witam, wychodzę z takim zapytaniem - skąd tak naprawdę wziął się
termin szalikowcy (wiadomo, co prawda, że od noszonych szalików,
ale...) kto to zapoczątkował (Anglicy?) i kiedy? Przeglądałem dostępne
publikacje (Chlebowicz, Dudała, Kowalski, Piotrowski), ale na
wyjaśnienie tego terminu nie natrafiłem. Może ktoś ma informacje na
ten temat lub poradzi, gdzie takie informacje można znaleźć? Będę
wdzięczny za ewentualny odzew.

Szalikowcy - geneza i wyjaśnienie terminu