Szalone ceny czyli Helios 40-2

Data: 2009-05-01 23:23:52
Autor: Arkadiusz Stopa
Szalone ceny czyli Helios 40-2
Użytkownik "ryszardbocian" <ryszardbocian@gmail.com> napisał w wiadomości
Cześć.
Trafiłem właśnie na aukcję Allegro, na której oferowany jest Helios
40.2 1.5/85 (nie robię sobie reklamy, nie jestem sprzedawcą).
Tak się akurat składa, że posiadam identyczny obiektyw i jestem z
niego strasznie zadowolony. Sądząc po opiniach na forum inni
właściciele także.
Egzemplarz z aukcji jest w bardzo ładnym stanie ale jego cena
wywoławcza (ok. 1500) powaliła mnie na kolana. Nie spodziewałem się,
że ten sprzęt tak będzie drożał (zobaczymy zresztą za ile pójdzie).
Swój egzemplarz kupiłem kilka lat temu za parę stówek a tu taka
niespodzianka. Okazało się, że to niezła inwestycja.
To, że ktoś wystawił go w kosmicznej cenie, jeszcze nie znaczy,
że zaraz znajdzie się jeleń i kupi go w tej cenie. Puki się nie sprzeda,
nie ma się czym podniecać.

--

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

Szalone ceny czyli Helios 40-2