Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szalone pomysly Ruskich chca zbudowac bombe kobaltowa ktora bedzie miala zasieg 10 tysiecy km a fale na morzu beda na 1 km

Data: 2015-11-13 01:46:21
Autor: zenek5534
Data: 2015-11-13 04:28:02
Autor: Stachu Chebel
Szalone pomysly Ruskich chca zbudowac bombe kobaltowa ktora bedzie miala zasieg 10 tysiecy km a fale na morzu beda na 1 km
W dniu piątek, 13 listopada 2015 10:46:22 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com napisał:
http://www.bbc.com/news/world-europe-34797252

Gdzieś to o tych falach wyczytał, niedorozwoju?

Data: 2015-11-13 04:37:06
Autor: zenek5534
[...]

Kutasie   jeden   i  nierozwoju    muzgu    popatrz   sobie   na  wsystkich   stronach     internetowych    polskich    jest   I   TO   DZIEKI    MI-MI-MI

A  TY   huju   co  robisz   tylko   palec   w   dupie   trzymasz

Data: 2015-11-13 05:08:47
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 13 listopada 2015 13:37:07 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com napisał:
W dniu piątek, 13 listopada 2015 10:46:22 UTC+1 użytkownik zene...@gmail.com napisał:
> http://www.bbc.com/news/world-europe-34797252

Kutasie   jeden   i  nierozwoju    muzgu

Nawet poprawnie pisać nie umiesz.

Data: 2015-11-13 15:20:33
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 13:37 <zenek5534@gmail.com> pisze:

[...]

Poziom rynsztoka.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-13 04:37:47
Autor: Zenek Kapelinder
Szalone pomysly Ruskich chca zbudowac bombe kobaltowa ktora bedzie miala zasieg 10 tysiecy km a fale na morzu beda na 1 km
Bardzo dobra defensywna bron.

Data: 2015-11-13 04:39:08
Autor: zenek5534
[...]

Cobalt warhead?

On the diagram the giant torpedo's range is given as "up to 10,000km" (6,200 miles) and depth of trajectory is "up to 1,000m" (3,300ft).

Data: 2015-11-13 05:09:18
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 13 listopada 2015 13:39:09 UTC+1 użytkownik zene....@gmail.com napisał:
> [...]

On the diagram the giant torpedo's range is given as "up to 10,000km" (6,200 miles) and depth of trajectory is "up to 1,000m" (3,300ft).

A teraz to przetłumacz matole.