Szalony Antek !

Data: 2010-12-20 15:12:32
Autor: Klin
Szalony Antek !
< Cyc Pisze:
 Jesli to nie jest paranoja , to ja jestem biskupem
cyc

   Nie dawno miałeś być papieżem - nie wybrali?

Data: 2010-12-20 15:57:19
Autor: cyc
Szalony Antek !

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ieno8h$rji$1news.onet.pl...
< Cyc Pisze:
 Jesli to nie jest paranoja , to ja jestem biskupem
cyc

   Nie dawno miałeś być papieżem - nie wybrali?

Znudzilo mi sie , pozatym papiezem byc to nudno ! , zadnych skokow incognito , patrza co robisz , czy sie duzo modlisz a biskup ? . Ten to "ma klawe zycie" ze posluze sie slowami niezapomnianego barda Hyly . Co prawda spiewal o " cysorzu " ale czy miedzy biskupem a "cysorzem " jest jakas roznica ?

cyc

Szalony Antek !