Szamani będą trzepać tępy motłoch

Data: 2013-07-04 21:53:32
Autor: Tuskobus
Szamani będą trzepać tępy motłoch
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Posel-John-Godson-na-wlasne-oczy-widzialem-wskrzeszenie,wid,15789461,wiadomosc.html

Największym cudem jest tu cud finansowy - skomentowała to Joanna Senyszyn. - To oszustwo, dzięki któremu stadion zarobi, ale państwo nie. Bo podatek od tej quasi-cyrkowej imprezy nie zostanie zapłacony, bo nazywa się to rekolekcjami - mówiła Senyszyn. Jak dodała, "Bashobora to takie katolickie wcielenie Kaszpirowskiego".

Data: 2013-07-04 15:08:16
Autor: ad.m.
W dniu 7/4/2013 2:53 PM, Tuskobus pisze:
[...]

co tej czerwonej szmacie ty razem nie odpowiada? za malo jej podatnicy
placa?

"Na czele listy najbardziej majętnych posłów jest Joanna Senyszyn z SLD. Jej majątek po odliczeniu współudziałów to ok. 4,5 mln zł. Składają się na niego oszczędności - 332 tys. euro plus 34 tys. zł. W papierach wartościowych Senyszyn ma kolejne ok. pół miliona zł. Na jej pokaźny majątek składa się także współwłasność w domu i mieszkaniu, a także współudziały w lokalach użytkowych. Pani profesor pobiera także pensję na Uniwersytecie Gdańskim, co powiększa jej konto o kolejne 171 tys. zł rocznie. Ma jeszcze trzy samochody. Senyszyn jest chyba rekordzistką pod względem liczby źródeł swoich dochodów. Kwoty w oświadczeniu majątkowym wpisała w aż 20 punktach."

Data: 2013-07-05 08:23:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "ad.m." <wa@wp.pl> napisał w wiadomości news:kr4knj$bv7$3speranza.aioe.org...
[...]

Zazdrościsz jej, że jest zapobiegliwa, a tobie zasiłek nie starcza na przeżycie miesiąca?

Oglądałem w czoraj ten program i nie wierzyłem własnym uszom aż tak, że sprawdziłem jakie wykształcenie ma Godson. Przestałem wierzyć, że żyję w 21 wieku.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-05 09:22:49
Autor: Tuskobus
[...]

Trzeba sprawdzić, jakie wykształcenie mają ci wszyscy, co idą na to spotkanie z szamanem i za to jeszcze płacą....

Data: 2013-07-05 09:36:43
Autor: LeonKame
Szamani będą trzepać tępy motłoch
A co ma wykształecenie do głupoty ? W tym kraju sa setki jak nie tysiace wykształconych Debili a ty chyba jestes jednym z nich.

Data: 2013-07-05 17:07:00
Autor: ad.m.
W dniu 7/5/2013 1:23 AM, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Legitymacja PZPR i pobieranie pensji za dlubanie w dupie, byc
moze u was komunistow nazywa sie zaradnoscia, a zazdrosci mozna
jej urody i pieknego glosu, szkoda tylko ze nie fruwa na miotle.

> a tobie zasiłek nie starcza na przeżycie miesiąca?

Tak wielu kretynow wsrod tej waszej czerwonej bandy i nikt ci
nie powiedzial, ze komputer i internet kosztuje, garniturow,
zegarkow i cygar nie rozdaja na pochodach 1 majowych? Jezeli
jest miec stac, aby kopnac cie w dupe, to rowniez o moje
potrzeby zywieniowe potrafie zadbac.

Oglądałem w czoraj ten program i nie wierzyłem własnym uszom aż tak, że
sprawdziłem jakie wykształcenie ma Godson. Przestałem wierzyć, że żyję w
21 wieku.

Nie martw sie o innych, to gowno ktorym wypelnili ci glowe,
nie zastapi matury.

Data: 2013-07-06 10:31:23
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-06 00:07, ad.m. pisze:
[...]

A czym się różni legitymacja PZPR (SLD) od legitymacji PO czy PiS?

W PZPR przynajmniej każdy Polak miał równe szanse awansować, a na czele nowych układów stoją sami syjoniści, a Polacy robią tylko za naganiaczy....

Data: 2013-07-06 19:27:25
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-04 22:08, ad.m. pisze:

co tej czerwonej szmacie ty razem nie odpowiada? za malo jej podatnicy
placa?

Z jakiej paki nazywasz ja "czerwona"?

Data: 2013-07-05 17:00:32
Autor: Proletariusz
Użytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisał w wiadomości news:kr4jrs$9rs$1speranza.aioe.org...
[...]

W niedzielę koniecznie daj na tacę! Sukienkowi będą zbierać na cudowny multiplex Rydzyka i zanosić modły dziękczynne na cudem uzdrowienia cudownej KRRiTV.

MW

Data: 2013-07-06 10:56:45
Autor: leming.show
Szamani bêd± trzepaæ têpy mot³och
Najwiêkszym cudem jest tu cud finansowy - skomentowa³a to Joanna Senyszyn.

P. Senyszyn wie co moze i co powinna mowic, a czego nie mowi to masz w linku:
http://www.youtube.com/watch?v=5D_IbSD2nUs

Szamani będą trzepać tępy motłoch