Szambo to nie perfumeria

Data: 2011-11-02 10:40:28
Autor: oyster
Szambo to nie perfumeria
Starczy tego - komu miałem nakopać do szmat, temu nakopałem, kogo osmieszyć, tego ośmieszyłem. Towarzystwo staruszków-mitomanów (ścierwnik i hyjena heniu skalimowicz), staruszków-buraczków (prostak pietrzykowski), paściaków propagandowych ("towarzysz z Czerskiej" kawecki), kłamców (grzeniu i obserwatorek) i pryszczatych trolli (łohoho - cała gwardia, od tzvelucha poczynając, poprzez różne - niech no zajrzę do sitka - a tak: pryszczate bambaryły, leprogówna, śliniczki-dominiczki z kropką na czółku, po bacę-debila) uwłacza mojej powadze i statusowi społecznemu.
Nie będę rzucał pereł przed wieprze.
No, to pa! Lecę, a w/wym - maski włóż!, peeeełne zanurzeeeenieee! i bulgotać! he he he
Kiedyś jeszcze tu zajrzę i znowu wam te zakurzone chałaty przetrzepię. :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-02 10:47:08
Autor: Bambaryła
Szambo to nie perfumeria

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8r36a$k64$1news.onet.pl...
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

BBR

Data: 2011-11-02 11:22:55
Autor: jadrys
Szambo to nie perfumeria
W dniu 2011-11-02 10:40, oyster pisze:
[...]

Pewnie już nie zajrzysz, - ta grupa stacza się po równi pochyłej w kierunku dna i jej dni są policzone.

Data: 2011-11-02 16:02:11
Autor: Leprechaun
Szambo to nie perfumeria

[...]

Jesteś żałosnymn dupkiem, którego nikt już nie toleruje na psp. Skończysz marnie.

BomBel

Data: 2011-11-02 17:16:03
Autor: stevep
Szambo to nie perfumeria
Dnia 02-11-2011 o 10:40:28 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

[...]
Czekamy na następne wcielenie, teraz pewnie bura suka dostała cieczki.

--
stevep

Data: 2011-11-02 17:41:39
Autor: Przemysław W
Szambo to nie perfumeria

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8r36a$k64$1news.onet.pl...

Starczy tego ...

Bujaj się ostryga, jak zwykle narobiłes tylko trochę gnoju.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Szambo to nie perfumeria