Szampan Jaruzela, Dukaczewskiego i Grasia

Data: 2010-07-05 06:38:45
Autor: sam
Szampan Jaruzela, Dukaczewskiego i Grasia
Szampan Jaruzela, Dukaczewskiego i Grasia
Free Your Mind

Pijcie panowie, bo taka okazja się nie powtórzy. Nigdy. Gdzie jest Piotr Kraśko w czerwonym krawacie, gdzie są eksperci? Gdzie są ci od winszowania "Bronkowi"? Gdzie "pierwsza dama", którą Kolenda przepytywała na okoliczność, co zrobi, gdy zostanie pierwszą damą (nagrałem sobie na pamiątkę)? Gdzie spece od wróżenia z fusów? Gdzie ankieterzy i ankieterki? Gdzie relacje na żywo? Gdzie te wszystkie gęby pełne frazesów? Gdzie zwycięstwo demokracji?

Gdzie Paweł Lisicki, znawca problemów, mówiący o święcie demokracji w swoim telewizyjnym komentarzu na rp.pl (nagrałem sobie na pamiątkę)? Gdzie Sierakowski i Niesiołowski (nie nagrywam tych ludzi)? Gdzie Palikot ze swoją wesołą zgrają? Bracia, gdzie jesteście? Gdzie Graś i Ciotka-Klotka? Gdzie bukiety i fanfary? Gdzie Monika Olejnik - znawczyni wszystkiego? Gdzie wy wszyscy specjaliści od prorokowania, którzy z propagandy żyjecie i propagandą jedynie oddychacie? Czy wy macie jakiekolwiek pojęcie o Polsce i Polakach? Śpicie?

Gdzie ta sondażownia, co przed II turą mówiła o wieloprocentowym zwycięstwie gajowego? Gdzie Schetyna z roześmianą michą? Mam nadzieję, że przynajmniej zdajecie sobie sprawę z jednego: ze skandalu porównywalnego z komunistycznymi fałszerstwami wyborów. Odtrąbiliście zwycięstwo temu, który przegrał, ludzie. Odtrąbiliście to, by cały świat o tym się dowiedział. Odtrąbiliście to, co nie zaszło.

Teraz wypadałoby milczeć, ale nie zamilkniecie, bo to nie w waszym stylu. Zapewniam was jednak, że Polska też już nie zamilknie. Będzie mówić coraz głośniej i coraz śmielej. A Bronkowi można powiedzieć to samo, co Donkowi w 2005 r. - nadal jesteś królem sondaży.

Szampan Jaruzela, Dukaczewskiego i Grasia