Szanowna Pani Marto Kaczyńska

Data: 2012-01-12 12:42:43
Autor: Grzegorz Z.
Szanowna Pani Marto Kaczyńska
Widziałem na Pani blogu polecany wpis,porównuj±cy zbiórkę pieniędzy WO¦P do
zbiórek pieniędzy NSDAP. Jestem głęboko zszokowany tym faktem, jak nisko
może upa¶ć człowiek by napisać takie słowa? Jak nisko trzeba upa¶ć by
polecać takie słowa na swoim blogu?

Abstrahuj±c od argumentów, iż Fundacja Jurka Owsiaka żyje z odsetek z
zebranych pieniędzy (jako¶ fundację prowadzić trzeba),to nie można nie
stwierdzić, że zebrane pieni±dze wydawane s± na zakup sprzętu medycznego.
Syty głodnego nie zrozumie. Jak Pani pomaga potrzebuj±cym? Pani dzieci
chodz± do Amerykańskiej szkoły w Gdyni z miesięczny czesnym 2 ty¶ zł,
mieszka Pani na strzeżonym osiedlu, samochody zmienia Pani czę¶ciej niż
szpital sprzęt, nawet s±siedzi w kamienicy w której mieszkali ¶p. Pani
rodzice maj± Pani do¶ć gdyż osobi¶cie zgłosili się swego czasu do mnie o
pomoc.

Je¶li dalej będzie Pani propagować tre¶ci porównuj±ce WO¦P do zbiórek
pieniędzy przez NSDAP to obiecuję Pani że wrócimy nie tylko pod kamienicę
ale i pod Pani mieszkanie w Gdyni. Bez różnicy czy będę jako Ruch Palikota,
czy osoba prywatna. Dodatkowo postaram się zainteresować propagowanymi
tre¶ciami weterana spod kamienicy posła Piotra Baucia.

Pozdrawiam Kamil Skoneczny.

http://www.facebook.com/NowoczesnaPolska

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 13:54:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Szanowna Pani Marto Kaczyńska

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomo¶ci news:10f94oc2tq1oq$.1acsetsawen8w$.dlg40tude.net...
[...]

Proponuję, żeby ten pan, który napisał ten tekst, oddał wszystko co posiada na cele charytatywne, by pokazać kierunek, jaki ma obrać pani Kaczyńska.
Pani Kaczyńska jest nieodrodn± cór± PiS i musiała wykazać swoj± gotowo¶ć i niezłomno¶ć rewolucyjn±. A tak nawiasem mówi±c, to chyba nikomu nic do tego, co robi Kaczyńska ze swoim maj±tkiem. Posiada go legalnie. A je¶li starannie wychowuje swoje dzieci to tylko można temu przyklasn±ć.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-12 16:55:09
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 12 styczeń 2012 12:42:

Widziałem na Pani blogu polecany wpis,porównuj±cy zbiórkę pieniędzy WO¦P do
zbiórek pieniędzy NSDAP.

Pieni±dze jak widać szczę¶cia nie daj±, bo samo ich posiadanie i nic poza tym czyni ludzi szalonymi.

Data: 2012-01-12 19:48:16
Autor: XL
Dnia Thu, 12 Jan 2012 12:42:43 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Abstrahuj±c od argumentów, iż Fundacja Jurka Owsiaka żyje z odsetek z
zebranych pieniędzy (jako¶ fundację prowadzić trzeba)

Bardzo droga fundacja! - Kaczyńska ma rację.
Umiesz liczyć? Pojmujesz procenty składane, czy to za trudne?
NajwyraĽniej tak.
--
XL

Data: 2012-01-12 20:02:50
Autor: Grzegorz Z.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_frm/thread/c1eb310d5c297ade/5cd630097fc4c50c

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-13 00:17:54
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
XL napisał:

Dnia Thu, 12 Jan 2012 12:42:43 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

AbstrahujÄ…c od argumentĂłw, iĹĽ Fundacja Jurka Owsiaka ĹĽyje z odsetek z
zebranych pieniędzy (jakoś fundację prowadzić trzeba)

Bardzo droga fundacja! - Kaczyńska ma rację.
Umiesz liczyć? Pojmujesz procenty składane, czy to za trudne?
NajwyraĹşniej tak.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_frm/thread/c1eb310d5c297ade/5cd630097fc4c50c

Ty nienawidzisz dzieci!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-13 00:26:18
Autor: XL

XL napisał:

[...]

Ten szantaż moralny na mnie nie działa.
--
XL

Data: 2012-01-13 10:41:06
Autor: Oyster
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):

> http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_frm/thread/c1eb310d5c29
7ade/5cd630097fc4c50c

Ty nienawidzisz dzieci!

Masz dzieci zdziecinniały komuchu?

Data: 2012-01-13 10:45:25
Autor: Pan hrabia Bobrowski

XL napisał:

[...]

Interesujący wniosek. Czyżby wynikał z nieznajomości pojęcia procenty składane?

BBR

Data: 2012-01-13 13:55:08
Autor: XL

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jenpn0$1in$1inews.gazeta.pl...
XL napisał:

[...]

Interesuj±cy wniosek. Czyżby wynikał z nieznajomo¶ci pojęcia procenty składane?

Wręcz bezpo¶rednio :-PPP
--
XL

Data: 2012-01-13 18:54:07
Autor: Grzegorz Z.

XL napisał:

[...]

In Azor's family children hate you.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 20:10:50
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-12 12:42, Grzegorz Z. pisze:
Pozdrawiam Kamil Skoneczny.

http://www.facebook.com/NowoczesnaPolska

No tak.., pozdrawia.

Data: 2012-01-12 21:11:08
Autor: Jarosław Tumidaj
Szanowna Pani Marto Kaczyńska
to ona jednak żyje?

Data: 2012-01-13 10:40:13
Autor: Oyster
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
[...]

O w mordę! A ja głupi s±dziłem, że Martusia jest nieutulona w żalu.

Data: 2012-01-13 13:58:40
Autor: XL
Dnia Fri, 13 Jan 2012 10:40:13 +0000 (UTC), Oyster napisał(a):

[...]

Tylko ludzie tacy jak Ty głupiej± w stresie. --
XL

Data: 2012-01-13 18:06:15
Autor: Przemysław W
[...]

Jaki ojciec taka córka. Dla jej ojca odznaczanie mordercy Polaków było wewnętrzn± spraw± Ukrainy. Patrioci od siedmiu bole¶ci. Tfu!

 Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-13 19:59:58
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości
> [...]
Widziałem na Pani blogu polecany wpis,porównujący zbiórkę pieniędzy
WOĹšP do
zbiórek pieniędzy NSDAP. Jestem głęboko zszokowany tym faktem, jak nisko
może upaść człowiek by napisać takie słowa? Jak nisko trzeba upaść by
polecać takie słowa na swoim blogu?

Jaki ojciec taka córka. Dla jej ojca odznaczanie mordercy Polaków było
wewnętrzną sprawą Ukrainy. Patrioci od siedmiu boleści. Tfu!

Przemek

I znowu łżesz jak bura suka, Kawecki. Nie masz za grosz honoru, załgany platformiany prostaczku.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-13 20:35:33
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Już samo nadanie tytułu Bohatera Ukrainy Stepanowi Banderze, przywódcy
morderców z OUN-UPA (mój pierwszy list), było policzkiem wymierzonym Polsce
i Polakom, na co Pan nie zareagował. Trudno bowiem uznać za reakcję godną
Prezydenta RP wypowiedź jednego z Pańskich ministrów, który lapidarnie
stwierdził, że jest to wewnętrzna sprawa Ukrainy. Nie trzeba było długo
czekać, by Pański przyjaciel Wiktor Juszczenko, nie natrafiając na
jakikolwiek opór władz Polski, posunął się do kolejnego nieprzyjaznego
wobec Polaków gestu – podpisania dekretu o uznaniu OUN-UPA za stronę
walczącą o niepodległość Ukrainy.

http://www.bibula.com/?p=17742

--
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2012-01-13 20:38:46
Autor: rAzor
rAzor napisał:

[...]

Taaa... , ale to ci umknęło:
"Prezydent Polski Lech Kaczyński potępił decyzję Prezydenta Ukrainy Wiktora Juszczenki, który przyznał liderowi Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów Stepanowi Banderze tytuł Bohatera Ukrainy.
"Ocena działalności Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów oraz Ukraińskiej Powstańczej Armii są w Polsce jednoznacznie negatywne" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu prezydenta Polski."
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?kaczynzki_potepil_juzzczenke_za_heroizacje_bandery&objectId=1177957&lang=pl --

Data: 2012-01-13 21:21:24
Autor: Grzegorz Z.

rAzor napisał:

[...]

Nieistotne. Ważne że pan Kawecki nie "łgał".

--
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2012-01-13 21:26:44
Autor: rAzor

rAzor napisał:

[...]

Taaa... , ale to ci umknęło: (i przypadkiem się wycięło): "Prezydent Polski Lech Kaczyński potępił decyzję
[...]

Otóż, twój szef - platformiany kłamca Kawecki łgał. Jak bura suka.
Ty teĹĽ Ĺ‚ĹĽesz, lewaku. I teĹĽ jak bura suka.

Data: 2012-01-13 22:09:15
Autor: Grzegorz Z.

rAzor napisał:

[...]

To juĹĽ nie jestem "kwieciem lewicy" ???

:(

A tego co p.Kawecki napisał o nieudolnym odkręcaniu powtarzać nie będę.

--
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2012-01-14 05:23:58
Autor: stevep
Szanowna Pani Marto Kaczyńska
Dnia 13-01-2012 o 21:26:44  napisaĹ‚(a):

rAzor napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
rAzor napisał:

Jaki ojciec taka cĂłrka. Dla jej ojca odznaczanie mordercy PolakĂłw  byĹ‚o
wewnętrzną sprawą Ukrainy. Patrioci od siedmiu boleści. Tfu!

Przemek

I znowu Ĺ‚ĹĽesz jak bura suka, Kawecki. Nie masz za grosz honoru,  zaĹ‚gany
platformiany prostaczku.

Już samo nadanie tytułu Bohatera Ukrainy Stepanowi Banderze, przywódcy
mordercĂłw z OUN-UPA (mĂłj pierwszy list), byĹ‚o policzkiem wymierzonym  Polsce
i Polakom, na co Pan nie zareagowaĹ‚. Trudno bowiem uznać za reakcjÄ™  godnÄ…
Prezydenta RP wypowiedź jednego z Pańskich ministrów, który lapidarnie
stwierdziĹ‚, ĹĽe jest to wewnÄ™trzna sprawa Ukrainy. Nie trzeba byĹ‚o  dĹ‚ugo
[...]

Taaa... , ale to ci umknęło: (i przypadkiem siÄ™ wycięło): "Prezydent  Polski Lech KaczyĹ„ski potÄ™piĹ‚ decyzjÄ™
Prezydenta Ukrainy Wiktora Juszczenki, ktĂłry przyznaĹ‚ liderowi  Organizacji UkraiĹ„skich NacjonalistĂłw
Stepanowi Banderze tytuĹ‚ Bohatera Ukrainy. "Ocena dziaĹ‚alnoĹ›ci  Organizacji UkraiĹ„skich NacjonalistĂłw oraz
UkraiĹ„skiej PowstaĹ„czej Armii sÄ… w Polsce jednoznacznie negatywne" -  czytamy w oficjalnym oĹ›wiadczeniu prezydenta Polski."

Nieistotne. Ważne że pan Kawecki nie "łgał".

Otóż, twój szef - platformiany kłamca Kawecki łgał. Jak bura suka.
Ty teĹĽ Ĺ‚ĹĽesz, lewaku. I teĹĽ jak bura suka.

Ty siÄ™ najlepiej znasz na "burych sukach", dajÄ… teraz, juĹĽ jest cieczka?
--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-14 08:57:39
Autor: Leprechaun

rAzor napisał:

[...]

Zamknij mordÄ™ grupowy idioto! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-01-13 21:26:58
Autor: Przemysław W
Szanowna Pani Marto Kaczyńska

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

I znowu łżesz jak bura suka, Kawecki. Nie masz za grosz honoru, załgany
platformiany prostaczku.

Powiadasz parobku, no to czytaj:

"Pośmiertne nadanie tytułu Bohatera Ukrainy przywódcy Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów (OUN) Stepanowi Banderze jest sprawą wewnętrzną Ukrainy i nie jest wymierzone przeciwko Polsce - powiedział prezydencki minister Paweł Wypych.

Podczas uroczystości z okazji obchodzonego na Ukrainie Dnia Jedności swą decyzję o nadaniu tytułu Banderze ogłosił ustępujący prezydent Wiktor Juszczenko.

- To jest wewnętrzna sprawa Ukrainy i ja nie przypuszczam, i pan prezydent nie przypuszcza, żeby to było działanie wymierzone przeciwko komuś - zwłaszcza przeciwko Polsce - powiedział w TVP "Info" Wypych."

http://wiadomosci.wp.pl/title,Uhonorowanie-Bandery-to-wewnetrzna-sprawa-Ukrainy,wid,11887421,wiadomosc.html?ticaid=1dbbe

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-13 20:46:29
Autor: Obserwator
Szanowna Pani Marto Kaczyńska
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a): (...)

niesamowita sensacja....codziennie wklejasz od wielu lat teksty z gazety, ktora
jest niewiarygodna. Rozni grupowicze zwracaja ci uwage, ze ta gazeta nie jest propolska. Jest to gazeta wydawana przez *czekistow* o zydowskich i komunistycznych korzeniach dla tubylczej ludnosci>

 Nie przeszkadza ci to jakos?

Data: 2012-01-13 22:10:27
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a): (...)

niesamowita sensacja....codziennie wklejasz od wielu lat teksty z gazety, ktora
jest niewiarygodna.

A dlaczego niewiarygodna?

Czy WP też jest niewiarygodna? Bibula.com też jest niewiarygodna?

Kto jest wiarygodny?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-14 08:59:06
Autor: Leprechaun
Szanowna Pani Marto Kaczyńska

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jeq574$20b$1inews.gazeta.pl...
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

(...)

[...]

Czytasz wył±cznie Nasz Dziennik?

BomBel

Data: 2012-01-13 21:29:38
Autor: rAzor
[...]

To Wypych czy Kaczyński, kłamco?

http://zaxid.net/home/showSingleNews.do?kaczynzki_potepil_juzzczenke_za_heroizacje_bandery&objectId=1177957&lang=pl Wiesz czemu tego linka nie znalazłeś? Wiesz? No, ćwoku - wiesz, czy nie? Bo łżesz jak wynajęta bura suka.

Data: 2012-01-14 08:58:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jeq47g$qe7$2inews.gazeta.pl...
[...]

Zamknij tÄ… swojÄ… zawszonÄ… mordÄ™ buraku! Nie masz nic do powiedzenia to: http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-01-13 21:35:46
Autor: Przemysław W
[...]

Ty bezmĂłzgi haĹ‚dziarzu, KaczyĹ„ski potÄ™piĹ‚ decyzjÄ™ Juszczenki dwa tygodnie po swojej wpadce!  Bandera byĹ‚ odanaczony 22 stycznia, a KaczyĹ„sdki swojÄ… wpadkÄ™ nieudolnie odkrÄ™caĹ‚ na poczÄ…tku lutego.

Przemek

Data: 2012-01-14 11:27:04
Autor: rAzor
[...]

Ty bezmózgi hałdziarzu,

TY platfusie! :-)

Kaczyński potępił decyzję Juszczenki

Co zrobił? :-D
Pisałeś, ze nie potępił. Ty masz coś z mózgiem, chłopino.

Data: 2012-01-14 05:22:31
Autor: stevep
Dnia 13-01-2012 o 19:59:58  napisał(a):

[...]

Ależ egzemplarzu z humorem Podbipięty, twój dowcip ponad poziomy ulata.
--
stevep

Data: 2012-01-14 08:56:42
Autor: Leprechaun

[...]