Szanowni grupowicze jutro Was opuszczam...

Data: 2009-05-13 00:20:50
Autor: MH
Szanowni grupowicze jutro Was opuszczam...
... ale tylko na 2 tygodnie - jadę do Egiptu na wczasy.
życzcie mi łagodnego przebiegu zemsty Faraona ;-))

QRVA !! Gdzie tu sprawiedliwość ?! Ale co mi tam ... , za dwa miesiące walę
na Daleki Wschód. Żadne qrva biznesy , 2-3 tygodnie opirdalania się ..

Uważaj na turbulencje !! Zapnij pasek !!

MH --

Szanowni grupowicze jutro Was opuszczam...