Szanowny Pan cirrus

Data: 2011-06-09 06:12:20
Autor: Niezalezny
Szanowny Pan cirrus
Witam.
Czytając pana ciekawe spostrzeżenia zastanawiam się dlaczego Pan powiela obecną propagandę, a nie napisze Pan jak ma Wyżyc schorowana kobieta po przepracowaniu 40 lat i otrzymująca 1100 zł emerytury, lub ile osób zmarło wożeni taksówkami od szpitala do szpitala.
Pozdrawiam Niezależny

Data: 2011-06-09 10:25:47
Autor: cirrus
Szanowny Pan cirrus
Użytkownik "Niezalezny" <sansta@op.pl> napisał w wiadomości news:isph75$3te$1news.onet.pl...
[...]

Panie niezależny choc nie wiem od czego bo chyba nie od alkoholu, ja nie jestem Matka Teresa i nie mam ambicji zbawienia świata, jak pan sie tak litujesz nad kobietą otrzymującą 1100 zł emerytury to się pan z nią zamiast pyszczyc podziel.

--
stevep

Szanowny Pan cirrus