Szanowny Panie Prezesie i Ojcze Doktorze Dyrektorze !!

Data: 2011-04-29 20:46:37
Autor: MH
Szanowny Panie Prezesie i Ojcze Doktorze Dyrektorze !!
Zbliżaj± się ¦więta..  Wyj±tkowe i Radosne !!  Wszak Ramię w Ramię ze Stwórc±
zasi±dzie Wielki Polak !!  TAAK !!! , Ten co obalił ten pszarski Socjalizm..

Nieprzypadkowo s±dzę ,że data została ustalona na dzień 1-go maja , kiedy to
te zapszałe komuchy obchodziły Dzień Pracy. Dzi¶ już tego nie obchodz± , bo s±
... bezrobotni. Panie Prezesie , podobno Pan również będzie tam obecny..  Pan również
zasługuje na co¶ więcej. No przeca przez tych zapszałych pełowców nast±piła
straszna pomyłka i nie został Pan Głow± Narodu...  Pan się jeszcze odbije ,
tylko niechaj Pan uważa , żeby Pana nie wywaliła siła od¶rodkowa na zakręcie z
panem Karskim. Ten co to tak Kubicę na Meleksie udawał i tego tam ,
tchórzliwego pilocika do prokuratury podawał..  WAŻNE !!!  Będzie z Panem Joanna spod KŻYŻA ??!!  Jestem jej fanem !!  Duchem
i ciałem !! Panie Prezesie , już parę dni nuda !!  Będ± w Stolicy Piotrowej jakie¶
porywaj±ce transparenty ?!  A może by tak pochodnie ?!  Fajnie by było
rozpropagować tradycje !!

MH

Data: 2011-04-29 22:53:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-29 22:46,  MH pisze:
[...]

Hehe no sk±d... Mama będzie się Ľle czuła... Jaru¶ zamiast magicznego słowa *proszę* mówi abrakadabra ;-p

Data: 2011-04-29 22:55:46
Autor: jadrys
Szanowny Panie Prezesie i Ojcze Doktorze Dyrektorze !!
W dniu 2011-04-29 22:46,  MH pisze:
  Ten co obaliĹ‚ ten pszarski Socjalizm..

MH

Ale ten to przecież żyje! Mieszka w Gdańsku, a obecnie udał się do Płn Aryki wprowadzać tam demokrację.

Data: 2011-04-29 22:59:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-29 22:55, jadrys pisze:
W dniu 2011-04-29 22:46, MH pisze:
Ten co obalił ten pszarski Socjalizm..

MH

Ale ten to przecież żyje! Mieszka w Gdańsku, a obecnie udał się do Płn
Aryki wprowadzać tam demokrację.

Dlaczego Jarusia nie zaprosili? :>

Data: 2011-04-29 21:04:32
Autor: MH
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> Ale ten to przecieĹĽ ĹĽyje! Mieszka w GdaĹ&#65533;sku, a obecnie udaĹ&#65533; siÄ&#65533; do PĹ&#65533;n
> Aryki wprowadzaÄ&#65533; tam demokracjÄ&#65533;.

Dlaczego Jarusia nie zaprosili? :>

===================

Zaprosili , zaprosili...  On ich olał , bo dzisiaj w TV ogl±dał ¦lub !!  I już
planuje , jak tych brytoli przebić , by Jego ¦lub był z większ± POMPˇ !!

MH

Data: 2011-04-29 23:32:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-29 22:58, Lorn pisze:
[...]

Czemu Jarusia nie zaprosili?

Ponieważ "Jaruś" nie ma doświadczenia w tych sprawach.

Data: 2011-04-29 21:42:13
Autor: MH
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

> Czemu Jarusia nie zaprosili?

PoniewaĹĽ "JaruĹ&#65533;" nie ma doĹ&#65533;wiadczenia w tych sprawach.

=================

Racja !!  Ma do¶wiadczenie w rozpalaniu pochodni!!  Co¶ tam próbował gasić
odezw± do Moskali , ale się w nocy posikał i suszy dalej pochodniami pampersa..

MH

Data: 2011-04-30 07:42:23
Autor: jadrys
Szanowny Panie Prezesie i Ojcze Doktorze Dyrektorze !!
W dniu 2011-04-29 23:42,  MH pisze:

=================

odezwą do Moskali , ale się w nocy posikał i suszy dalej pochodniami pampersa..

MH

Jest to w to tylko marne aktorstwo, mające stwarzać wrażanie że w Polsce jest opozycja. Ja to widzę wyraźnie, widzą to Arabowie.

Data: 2011-04-29 23:39:46
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-29 23:32, jadrys pisze:
[...]

Co ty nie 'napiszesz' serio? Ale za to w gębie ma ponoć doświadczenie... ;-)

Data: 2011-04-30 07:43:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-29 23:39, Lorn pisze:
[...]

Oczywiście że serio.. Tylko ktoś niepoczytalny, albo fanatyk może przypisywać "Jarusiowi" walkę o demokrację i wolność (a raczej w polskim wykonaniu - zniewolenie).

Szanowny Panie Prezesie i Ojcze Doktorze Dyrektorze !!