Szanowny Panie Prezydencie, kiedy w końcu wejdziemy do strefy EURO ?!

Data: 2013-03-17 21:36:28
Autor: leszek niewiadomski
Szanowny Panie Prezydencie, kiedy w końcu wejdziemy do strefy EURO ?!
Am 17.03.2013 20:56, schrieb Stachu Chebel:
Ileż to razy opowiadał Pan, że przystąpienie do tejże strefy jest dla
naszego kraju sprawą STRATEGICZNĄ!! A niby na czym owa strategia Panie
Dzieju ma polegać? Proszę mi konkretnie wyjawić jakie profity z tego
tytułu przeciętny Kowalski uzyska. No i JA!! , Stachu Chebel...  Tylko
proszę mi nie ściemniać o kursach wymiany walut.. Słowacy nagminnie
wymieniają walutę i robią zakupy u nas. Jak Pan sądzi, dlaczego ?!
HAHH, a co się na Cyprze porobiło?

http://szklarnia.salon24.pl/494047,kradziez-stulecia-na-cyprze

Autor chyba krotko wyjasnil w czym rzecz: "Za nieodpowiedzialną ich politykę zwykle płacą obywatele, czy tego chcą czy nie".
Wybierzcie wiec odpowiedzialnych politykow to nie bedziecie sie bali o swoje oszczednosci. A jak pisalem juz wczesniej, gdyby Cypr (wraz z Grecja) pozostal przy drachmie, to jego obywatele obudziliby sie bez oszczednosci. Teraz nawet w PE rosna watpliwosci czy to sluszne, zeby wszystkich obciazyc zla polityka. Proponuje sie wklady powyzej 25 tys. obciazyc podatkiem, a nie wszystkie (u nas gwarantowane sa wklady powyzej 25 tys. na wypadek plajty banku).
Przyklad Slowacji nie ma nic wspolnego z waluta. Mieszkancy pogranicza z Luksemburgiem jezdza tam tankowac, Dunczycy kupuja alkohole w Niemczech, Francuzi wino w Hiszpanii, Portugalczycy zaopatruja sie w Hiszpanii, Niemcy w Polsce, tudziez Rosjanie i Bialorusini itd.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-17 14:41:47
Autor: Stachu Chebel
On 17 Mar, 21:36, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

politykę zwykle płacą obywatele, czy tego chcą czy nie".
Wybierzcie wiec odpowiedzialnych politykow to nie bedziecie sie bali o

Demagogia !!

A jak pisalem juz wczesniej, gdyby Cypr (wraz z
Grecja) pozostal przy drachmie, to jego obywatele obudziliby sie bez
oszczednosci.

A skąd wyciągasz takie wnioski? Uzasadnij!!  Co się zaś tyczy EURO, we
wszystkich krajach, które owo przyjęły jako środek płatniczy, siła
nabywcza jednej godziny pracy zdecydowanie spadła. I nie pierdzielmy o
światowych cenach ropy i tym podobnych pierdotach. Znamiennym jest
fakt, że siła nabywcza roboczogodziny spadła NATYCHMIAST w momencie
wprowadzenia EURO w każdym kraju, który w to wlazł.

[...]

Podstawą działalności banku jest zaufanie klientów. Przykład Cypru
jest podstawą rozpiździelu owych Banksterów.

Przyklad Slowacji nie ma nic wspolnego z waluta.

No PEEEWNO , że nie ... To tylko przypadek, że siła nabywcza
roboczogodziny w każdym kraju który wlazł w EURO drastycznie spadła..

> [...]
Francuzi wino w Hiszpanii, Portugalczycy zaopatruja sie w Hiszpanii,
Niemcy w Polsce, tudziez Rosjanie i Bialorusini itd.

A Kanadyjczycy w USA gumę do żucia...  Słowacy kupują w PL WSZYSTKO !!

--
[...]

Pay your attention on american (US) discussion groups. As you'll not
agree with your discussion oponent, you can expect to be named as a
Fu.... Jew.

Data: 2013-03-17 15:05:27
Autor: Stachu Chebel
Szanowny Panie Prezydencie, kiedy w końcu wejdziemy do strefy EURO ?!
On 17 Mar, 21:36, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:

Wybierzcie wiec odpowiedzialnych politykow

Przestań chlać !!

Data: 2013-03-17 22:56:03
Autor: pluton_
Szanowny Panie Prezydencie, kiedy w końcu wejdziemy do strefy EURO ?!
Wybierzcie wiec odpowiedzialnych politykow to nie bedziecie sie bali o
swoje oszczednosci.

Co ty gadasz ? My tylko glosujemy, wybieraja to oni sie sami.

Nullification

Szanowny Panie Prezydencie, kiedy w końcu wejdziemy do strefy EURO ?!