Szanowny Panie Romanie Rumianie !!

Data: 2011-05-02 14:30:25
Autor: MH
Szanowny Panie Romanie Rumianie !!
Sie Pan nie przejmuje.  To jest grupa dyskusyjna , czasami pyskusyjna...
Wiem.. , żonę zamiast se poderwać , to żeś se Pan wymodlił...  Pisz Pan częściej na psp , bo jakoś ostatnio nudnawo tutaj !!

MH

Data: 2011-05-02 17:04:25
Autor: Roman Rumian
W dniu 2011-05-02 16:30,  MH pisze:
Sie Pan nie przejmuje.  To jest grupa dyskusyjna , czasami pyskusyjna...
Wiem.. , żonę zamiast se poderwać , to żeś se Pan wymodlił...
Pisz Pan częściej na psp , bo jakoś ostatnio nudnawo tutaj !!

Dam panu bezpłatnie dobrą radę: niech pan unika wypowiadania się w tematach o których nie ma pan pojęcia i przygotowania. Nie będą wtedy tak widoczne pańskie ogromne braki w wychowaniu i bardzo wąskie horyzonty myślowe.

Roman Rumian

Data: 2011-05-02 14:54:36
Autor: J-23
On 2 Maj, 17:04, Roman Rumian <rumianu...@agh.edu.pl> wrote:
> [...]

tematach o których nie ma pan pojęcia i przygotowania. Nie będą wtedy
tak widoczne pańskie ogromne braki w wychowaniu i bardzo wąskie

Z pewna taka niesmialoscia zwracam uwage ze wypowiadamy sie "na"
temat, nie "w" temacie, chyba ze "W temacie Marioli"
http://www.youtube.com/watch?v=JKkKgIckvCg

Data: 2011-05-02 22:22:28
Autor: MH
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

> Dam panu bezp=B3atnie dobr=B1 rad=EA: niech pan unika wypowiadania si=EA =
> tematach o kt=F3rych nie ma pan poj=EAcia i przygotowania. Nie b=EAd=B1 w=
tedy
> tak widoczne pa=F1skie ogromne braki w wychowaniu i bardzo w=B1skie
> horyzonty my=B6lowe.
>
> Roman Rumian

Z pewna taka niesmialoscia zwracam uwage ze wypowiadamy sie "na"
temat, nie "w" temacie, chyba ze "W temacie Marioli"
http://www.youtube.com/watch?v=3DJKkKgIckvCg

============

Nic dodać , nic ująć!!  Trafiłeś w sedno J-23 !!  MH

Data: 2011-05-02 15:43:47
Autor: MH
Roman Rumian <rumianusun@agh.edu.pl> napisał(a):
> [...]

Dam panu bezpłatnie dobrą radę: niech pan unika wypowiadania się w tematach o których nie ma pan pojęcia i przygotowania. Nie będą wtedy tak widoczne pańskie ogromne braki w wychowaniu i bardzo wąskie horyzonty myślowe.

==============

Szanowny Panie Romanie Rumianie !!  Serdecznie dziękuję panu za rady..
Istotnie , ma Pan rację !!  Nie mam wręcz "zielonego" pojęcia i przygotowania
jak sę można wymodlić żonę...  Nooo , Panie Romanie Rumianie , zarzucasz mi
Pan braki w wychowaniu i wąskie horyzonty myślowe... BRAKI W WYCHOWANIU ??  Panie Romanie Rumianie , to nie ja wywlekam do
publicznej wiadomości w jaki sposób pozyskałem kobietę (hehe). HORYZONTY MYŚLOWE : Panie Romanie Rumianie , istotnie moje horyzonty są dla
Pana niepojęte. Niechaj sobie Pan wyobrazi (może być to trudne dla Pana) , że
moje horyzonty myślowe wykraczają trochę poza dogmaty KRK. I Pan , Panie
Romanie Rumianie uważa je za "wąskie".

MH

Data: 2011-05-02 23:40:59
Autor: Grzegorz Z.
MH napisał:

[...]

Zaraz zaraz, jak to było z tym misiowatym redaktorzyną na tuskowym
garnuszku? On sobie wymodlił trzy córki zdaje się, które później geje z
Facebooka mieli mu odebrać.

Ale p.Roman Rumian to chyba nie on, wymodlenie sobie trzech córek to wyższy
"level" :)

Szanowny Panie Romanie Rumianie !!