Szanowny Pleju

Data: 2012-02-01 20:21:38
Autor: Liwiusz
Szanowny Pleju
W dniu 2012-02-01 20:08, z pisze:
Nie wiem czym sobie zasłużyłem (a może to jakaś nowa świecka tradycja)
że dostałem dzisiaj przesyłkę dla stałych abonentów z zeszycikiem A5
(chyba 16 stron) Tylko że następnym razem prosiłbym żeby może chociaż
zadrukować w nim linijki, krateczkę, kolorowanki z logiem dla dziecka.
Coś z czego będzie większy pożytek dla stałego klienta niż z białej
kartki. W końcu to ja za te zeszyciki płacę więc chyba mogę minimalne
wymagania mieć. Wiem że jest kryzys, drukarnie tną koszty, papier trzeba
gdzieś sprzedać ale bez przesady. Następnym razem mogę wspomóc fachową
ręką i takie zlecenie wykonać tanio, ładnie i szybko. Tak po znajomości.
:-)

Z poważaniem
Stały klient któremu niedługo kończy się cyrograf

Cóż, wyobraź sobie, że minuta rozmowy kosztuje 1zł. A 10 minut rozmowy kosztuje 20gr.

Jak zadzwonisz do kogoś na sprawę na minutę, to odkładałbyś od razu słuchawkę, czy czekał milcząco do 10. minuty?

Jakbyś mógł, to pewnie to drugie.

Tak samo robi play.

Bardziej mu się opłaca kupić notatnik, obciążyć nim przesyłkę, i wysłać ją tanio operatorem alternatywnym, niż wysyłać 3 kartki pocztą polską.

--
Liwiusz

Data: 2012-02-01 20:39:18
Autor: mkonst
Szanowny Pleju
Liwiusz wrote:
Bardziej mu się opłaca kupić notatnik, obciążyć nim przesyłkę, i
wysłać ją tanio operatorem alternatywnym, niż wysyłać 3 kartki pocztą
polską.

Polkomtel robi tak od dawna
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

Data: 2012-02-03 13:36:36
Autor: Cpl
Szanowny Pleju

Użytkownik "mkonst" <marcin.konstanczak@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f2994e7$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]