Szanowny Pleju

Data: 2012-02-03 12:58:59
Autor: atm
Szanowny Pleju
On 2012-02-01 20:08, z wrote:
Nie wiem czym sobie zasłużyłem (a może to jakaś nowa świecka tradycja)
że dostałem dzisiaj przesyłkę dla stałych abonentów z zeszycikiem A5
(chyba 16 stron) Tylko że następnym razem prosiłbym żeby może chociaż
zadrukować w nim linijki, krateczkę, kolorowanki z logiem dla dziecka.
Coś z czego będzie większy pożytek dla stałego klienta niż z białej
kartki. W końcu to ja za te zeszyciki płacę więc chyba mogę minimalne
wymagania mieć. Wiem że jest kryzys, drukarnie tną koszty, papier trzeba
gdzieś sprzedać ale bez przesady. Następnym razem mogę wspomóc fachową
ręką i takie zlecenie wykonać tanio, ładnie i szybko. Tak po znajomości.
:-)

Z poważaniem
Stały klient któremu niedługo kończy się cyrograf

http://gizmodo.pl/gadgets/36889/jeszcze_tylko_11_miesiecy_gadzetowego_absurdu.html

Szanowny Pleju