Szansa na zostanie rolnikiem

Data: 2009-03-09 22:14:49
Autor: Antoś
Szansa na zostanie rolnikiem
Jaka jest szansa, by zostać rolnikiem?
Jeśli prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą i chciałbym do tego dorzucić rolniczą działalność, to ile ziemi powinienem posiadać, czy muszę mieć wykształcenie rolnicze i jak w takim wypadku wyglądają kwestie podatkowe oraz ubezpieczeniowe?

Antek

Data: 2009-03-10 19:51:07
Autor: Big Jack
Szansa na zostanie rolnikiem
W wiadomości:
użytkownik *Antoś* napisał(a):

[...]

Chcesz z ZUS-u przejść do KRUS-u? :)

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-12 00:02:47
Autor: Antoś
Big Jack pisze:
  > Chcesz z ZUS-u przejść do KRUS-u? :)

Niekoniecznie, choć byłoby to miłe. Ale dręczy mnie taka kwestia: jako pierwszą działalność mam działalność pozarolniczą, ale mam pomysł na biznes w rolnictwie. Jak moge tym rolnikiem zostać i jak jest wówczas z rozliczaniem takiej działalności i podatkami.

Data: 2009-03-15 18:24:07
Autor: konserwator

Użytkownik "Antoś" <kobuszewski@interia.pl> napisał w wiadomości news:gp40s3$pku$1news.task.gda.pl...
[...]

najprosciej by bylo zapisac sie do PSL a juz wogole do OSP. Na pewno ci wtedy fachowo pomoga pozalatwiac wszystko zgodnie z prawem i po twojej mysli!

rym

Szansa na zostanie rolnikiem